ستاره افت کرده آلمانی؛ جدیدترین گزینه اینتر

اینتر میلان قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید ماریو گوتزه، هافبک آلمانی دورتموند اقدام کند.

ستاره افت کرده آلمانی؛ جدیدترین گزینه اینتر

اینتر یکی از پرتحرک ترین تیم های بازار تابستانی بود و بازیکنان زیادی راهی سن سیرو شدند، اما به نظر می رسد برنامه های نقل و انتقالاتی نراتزوری هنوز به پایان نرسیده و گفته می شود آنتونیو کونته خواهان جذب ماریو گوتزه بود و اینتر با باز شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات در ماه ژانویه، مذاکرات را برای خرید این بازیکن آغاز خواهد کرد.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد اینتر برای جذب ماریو گوتزه از تابستان با آنها ارتباط برقرار کرده کرده و امیدوار است امکان دستیابی به توافق با قیمتی مناسب با باشگاه دورتموند را داشته باشد.

فقط نه ماه از قرارداد فعلی ماریو گوتزه با دورتموند باقی مانده است و او در تابستان آینده به عنوان یک بازیکن آزاد قادر به جدایی است. بنابراین اینتر در ژانویه می خواهد برای خرید این بازیکن دورتموند را راضی کند، زیرا این آخرین موقعیتی است که زنبورها می توانند برای فروش این بازیکن 27 ساله پول دریافت کنند.

بعد از درخشش در دورتموندِ یورگن کلوپ، گوتزه راهی بایرن مونیخ شد و در 73 بازی برای باواریایی‌ها 22 گل به ثمر رساند، اما زننده گل قهرمانی آلمان در فینال جام جهانی 2014 نتوانست سیر صعودی سریع خود را ادامه دهد و در ژوئن سال 2016، گوتزه با قراردادی چهار ساله دوباره به دورتموند بازگشت و در فصل گذشته در 34 مسابقه 7 گل برای تیم سابق خود به ثمر رساند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها