نیمار از همان ابتدا خواهان بازگشت به بارسلونا بود

دکو، هافبک سابق و پرتغالی بارسلونا در مورد مذاکرات بارسلونا برای بازگشت نیمار به نوکمپ صحبت کرد.  

نیمار از همان ابتدا خواهان بازگشت به بارسلونا بود

بارسلونا در تابستان امسال تلاش زیادی برای خرید نیمار کرد و حتی تا آستانه جذب مهاجم سابق خود از پاری سن ژرمن نیز پیش رفت، اما این انتقال در نهایت منتفی شد. حالا دکو مدعی شده نیمار از همان بدو جدایی به دنبال بازگشت به بارسلونا بوده است.

دکو گفت: "وقتی که شما تمام حقیقت را نمی دانید، صحبت کردن در مورد این موضوع خیلی سخت است، زیرا ما تنها کمی از حقایق و آنچه رخ داده را در مطبوعات می خوانیم. نیمار از زمان انتقال به پاری سن ژرمن چشم به بازگشت داشت و به نظر من این موضوع طبیعی است. جدایی از بارسلونا تصمیم نیمار بود، اما سازگاری با باشگاه های دیگر بسیار دشوار است.

فوتبال فقط مسائل مالی نیست و یک بازیکن باید راحت و خوشحال هم باشد. نیمار یک بازیکن حرفه ای و جذاب است، اما من می دانم که این باشگاه پاری سن ژرمن نمی خواهد بازیکنی مانند او را از دست بدهد و از طرفی بارسلونا نیز می خواهد او را بازگرداند، پس طرفین با شرایط پیچیده ای مواجه هستند. اینکه بازیکنانی چون لیونل مسی و لوییس سوارز نیز خواهان بازگشت نیمار باشند موضوع عجیبی نیست، زیرا آنها رابطه دوستانه ای با هم دارند."

همبازی بودن با ژاوی و آندرس اینیستا: "از نظر من در بارسلونا به اندازه کافی به ژاوی اهمیت داده نشد و وی خوش شانس بود که در عرصه ملی افتخارات زیادی را کسب کرد. اما اینیستا همیشه بازیکنی مهم بود و با گذشت زمان پیشرفت کرد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها