مورینیو و اشتباه نابخشودنی در مورد فن دایک!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد شانس خرید ویرژیل فن دایک را رد کرده بود.

مورینیو و اشتباه نابخشودنی در مورد فن دایک!

در نزدیک به دو سال حضور در قلب خط دفاعی لیورپول، ویرژیل فن دایک تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان شده و وی اخیرا عنوان بهترین بازیکن فصل را نیز از سویا دریافت کرد. ویرژیل فن دایک که نامزد دریافت جایزه مرد سال جهان نیز است، می توانست در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد باشد، اما مورینیو شانس خرید وی را رد کرد.

ویرژیل فن دایک در ژانویه 2018 با رقم 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون از لیورپول پیوست و طبق ادعای نشریه ایندپندنت، ژوزه مورینیو که در آن مقطع سرمربی منچستریونایتد بود، احساس کرد تیمش دیگر به مدافع نیازی ندارد و به همین دلیل از مدیران یونایتد خواست تمایلی به ارسال پیشنهاد در مورد این مدافع باکیفیت نشان ندهند.

مورینیو در آن روزها اریک بایی و ویکتور لیندلوف را به عنوان مدافعان مرکزی خود در اختیار داشت و یونایتد تلاشی برای خرید فن دایک نکرد تا مدافع باکیفیت هلندی چندی بعد راهی لیورپول شود.

البته سرمربی پرتغالی در اواخر سال 2018 از اولدترافورد اخراج شد و منچستر یونایتد در تابستان امسال 85 میلیون پوند برای خرید هری مگوایر، مدافع مرکزی تیم ملی انگلیس و لسترسیتی پرداخت کرد تا او بالاتر از فن دایک تبدیل به گران ترین مدافع تاریخ فوتبال جهان شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها