هزینه‌های تاتنهام را ببینید، بعد قضاوت کنید

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در آستانه دربی امروز لندن و دیدار تیمش با آرسنال می‌گوید تاتنهام باید نسبت به رقبایش در لیگ برتر به شکل متفاوتی قضاوت شود.

هزینه‌های تاتنهام را ببینید، بعد قضاوت کنید

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام با اشاره به تفاوتهای موجود بین این تیم و آرسنال از آن به عنوان تفاوت فلسفه دو تیم یاد کرده و می‌گوید در زمان قضاوت درباره تاتنهام باید به تفاوت‌های این تیم با دیگر رقبایش در لیگ برتر انگلیس توجه شود.

پوچتینو با اشاره به ولخرجی‌های دیگر رقبای تاتنهام در لیگ برتر جزیره و از جمله به خریدهای بزرگ آرسنال در تابستان جاری و مقایسه آن با هزینه‌های اندک تاتنهام در بازار نقل و انتقالات می‌گوید هدفش از این مقایسه انتقاد از روش مدیریتی و فلسفه این باشگاه نیست و اطمینان دارد که تیمش می‌تواند راهی برای رقابت با رقبای انگلیسی پیدا کند.

پوچتینو در این باره گفت:" آرسنال در دو سال گذشته اوبامیانگ را جذب کرده که بهترین مهاجم در آلمان بوده. همینطور لاکازت را که بهترین مهاجم در فرانسه بوده و حالا یک سال بعد پپه را جذب کرده است. ولی اگر ما را در پنج سال اخیر ببینید، اصلی‌ترین مهاجم ما هری کین است ولی مهاجم اصلی دوم ما جوانی 17 ساله است به نام تروی پروت. تفاوت پروژه‌های دو باشگاه این است".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" نمی‌خواهم بگویم یکی از این رویکردها درست و دیگری اشتباه است. منظورم این است که عملکرد ما با آنها از زمین تا آسمان تفاوت دارد ولی باید با آنها رقابت کنیم. پس وقتی ما با آنها در یک لیگ رقابت می‌کنیم معیار ارزیابی ما نباید فقط نتیجه مسابقات باشد بلکه باید کل روند در نظر گرفته شود".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها