تشکر گواردیولا از دشان برای دعوت از ستاره تیمش

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، برای دعوت کردن آیمریک لاپورت به اردوی خروس ها، تشکر کرد

تشکر گواردیولا از دشان برای دعوت از ستاره تیمش

.

به گزارش "ورزش سه"، دشان روز گذشته فهرست تیمش برای دو دیدار مقابل آلبانی و آندورا در مقدماتی یورو 2020 را اعلام کرد و بالاخره آیمریک لاپورت هم بعد از مدت ها به اردوی فرانسه دعوت شد.

این مدافع 25 ساله که در نزدیک به دو سال اخیر، یکی از بازیکنان ثابت سیتی بوده، تاکنون برای فرانسه به میدان نرفته؛ در حالی که گواردیولا معتقد است که او بهترین مدافع وسط اروپاست.

او به خبرنگاران گفت:" این اشتباه بود که من گفتم او یکی از بهترین هاست. به نظر من، او بهترین مدافع میانیِ سمت چپ (مدافع میانی ای که کنار مدافع چپ بازی می کند) در اروپاست. من واقعا از دیدیه دشان متشکرم و برای لاپورت بسیار خوشحالم زیرا او شایستگی اش را داشت.

همه ما برای او خوشحالیم زیرا او مدت هاست که منتظر این دعوت بود و امیدوارم او بتواند در ترکیب فرانسه بماند. اکنون همه چیز به خود او بستگی دارد."

اما برخلاف لاپورت، کایل واکر، مدافع راست سیتی، در فهرست اخیر گرت ساوتگیت قرار نگرفت و گواردیولا تایید کرد که از این اتفاق متعجب شده است.

" البته من و کایل در این مسئله نقشی نداشتیم. ما به تصمیم گرفته شده احترام می گذاریم و فکر می کنم کایل با قدرت برمی گردد. البته این تصمیم ساوتگیت است، من او را درک و از او حمایت می کنم."

واکر در حالی به تیم ملی انگلیس دعوت نشد که بازی های خوب او باعث شد تا ژوائو کانسلو، خرید جدید سیتی برای سمت راست خط دفاعی، فرصت چندانی برای بازی در سه دیدار ابتدایی فصل سیتی پیدا نکند.

" در مورد ژوائو، ما از چیزی که از او دیدیم راضی هستیم. اما او دیر به تیم اضافه شد و در تمرینات پیش فصل نبود. چیزهای زیادی هست که واکر کاملا به خوبی آنها را می داند.

ژوائو در حال فهمیدن این است که باید چه کاری انجام بدهد و شاید مقابل برایتون یا شاید بعد از بازی های ملی، از ابتدا بازی کند."

گواردیولا همچنین تایید کرد که جان استونز و گابریل ژسوس، دو بازیکن مصدوم تیمش، شرایط بسیار بهتری دارند اما مطمئن نیست که بتوانند در دیدار این هفته به میدان بروند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها