کی روش، خامس و فالکائو را دعوت نکرد

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا، برای دو دیدار دوستانه پیش روی تیمش مقابل برزیل و ونزوئلا، خامس رودریگس، هافبک رئال مادرید و رادامل فالکائو، مهاجم موناکو را دعوت نکرد.  

کی روش، خامس و فالکائو را دعوت نکرد

باشگاه رئال مادرید روز گذشته اعلام کرد که خامس از ناحیه ماهیچه پشت ساق پای راست دچار آسیب دیدگی شده اما مدت زمان دوری این بازیکن از میادین را اعلام نکرد.

خامس برای اولین بار از می 2017، در دیدار این هفته رئال مادرید مقابل وایادولید در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت؛ دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید. در پایان این دیدار، خامس که دو فصل قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرد، از احساس فوق العاده اش برای بازی کردن دوباره در برنابئو گفت.

او که در سال 2014 به رئال مادرید پیوست، تاکنون 112 دیدار برای کهکشانی ها انجام داده و هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

فالکائو هم به دلیل آسیب دیدگی، هنوز در این فصل برای موناکو به میدان نرفته است و آینده اش در این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

موناکو فصل گذشته در آستانه سقوط به دسته دوم فرانسه بود و گفته می شد که احتمالا فالکائو از این باشگاه جدا خواهد شد. از گالاتاسرای به عنوان مقصد احتمالی این مهاجم 33 ساله نام برده می شد اما هنوز این انتقال انجام نشده است.

کلمبیا در رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2019 نمایش های قابل قبولی ارائه داد اما در مرحله یک چهارم نهایی بعد از تساوی 0-0 مقابل شیلی، در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در غیاب خامس و فالکائو، کی روش برای دیدارهای دوستانه پیش رو بازیکنانی مانند دووان زاپاتا، رافائل سانتوس بوره، لوئیس موریل و راجر مارتینز را به اردوی تیمش دعوت کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها