هندرسون، جانشینی عالی برای جرارد

جیمی ردنپ ستاره سابق لیورپول می‌گوید جردن هندرسون کار دشوار جانشینی کاپیتان بزرگی مثل استیون جرارد را در لیورپول به خوبی انجام داده است.

هندرسون، جانشینی عالی برای جرارد

جیمی ردنپ، ستاره سابق خط میانی لیورپول با ستایش از جردن هندرسون، کاپیتان این تیم می‌گوید پر کردن جای خالی یک کاپیتان اسطوره‌ای در لیورپول یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است ولی هندرسون با وجود انتقادهای بسیار شدید موفق شده به خوبی از پس پر کردن جای خالی استیون جرارد برآید و منتقدینش را خاموش کند.

هندرسون زمانی که استیون جرارد، کاپیتان اسطوره‌ای مرسی‌ساید در سال 2015 این تیم را ترک کرد و راهی لس‌آنجلس گلکسی شد به عنوان جانشین او تعیین شد. این هافبک سابق ساندرلند از آن زمان تا امروز همواره با جرارد مقایسه شده و در نتیجه به دلیل آنچه ناتوانی در رسیدن سه سطح اسطوره لیورپول خوانده شده با انتقادهای زیادی مواجه بوده است.

جیمی ردنپ اما هندرسون را شایسته تحسین می‌داند و می‌گوید صحبت‌های سر الکس فرگوسن درباره او که گفته بود هندرسون نقش بسیار مهمی در قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ داشته کاملا درست بوده است.

ردنپ در این باره گفت:" جردن هندرسون بازوبند کاپیتانی را از استیون جرارد تحویل گرفت و بعد از آن یکی از سخت‌ترین کارها در دنیای فوتبال را داشت. پر کردن جای خالی استیون جرارد. این مثل این می‌ماند که کسی بخواهد در منچستریونایتد جای خالی سر الکس را پر کند".

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" من می‌دانم به بازو بستن آن بازوبند چه فشاری به آدم وارد می‌کند. خیلی‌ها ممکن است فکر کنند کاپیتانی یعنی یک حرف C که کنار اسم بازیکن قرار می‌گیرد ولی وقتی شما کاپیتان لیورپول هستید با تمام وجود احساس می‌کنید این بازوبند چه بار مسئولیت سنگینی دارد. باور کنید".

جیمی ردنپ در ادامه اضافه کرد:" هندرسون تحت فشار بود و بارها با شدیدترین انتقادها روبرو شد. خیلی‌ها کار را به جایی رسانده بودند که از هندرسون متنفر بودند ولی او همه منتقدینش را ساکت کرد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها