حواشی عجیب جراحی ستاره آلمانی سیتی

هنوز هم احتمال زیادی مبنی بر انتقال لروی سانه، ستاره آلمانی سیتی به بایرن مونیخ وجود دارد

حواشی عجیب جراحی ستاره آلمانی سیتی

شواهد حاکی از آن است هنوز هم ارتباط باشگاه بایرن مونیخ و لروی سانه حفظ شده است. قرار بود لروی سانه، ستاره جوان سیتی این هفته برای جراحی به بارسلونا پرواز کند تا توسط دکتر کوگات که چندین دهه تجربه همکاری با پپ گواردیولا را دارد تحت جراحی قرار گیرد.

بنجامین مندی، ایلکای گوندوگان، جان استونز، کوین دی بروین و ونسان کمپانی از بازیکنانی بودند که در سالهای اخیر و در دوران حضور پپ گوردیولا در سیتی به پزشک مورد اعتماد او برای درمان خود مراجعه کرده اند.

اما پپ گواردیولا امروز در پاسخ به این سؤال که آیا لروی سانه در بارسلونا انجام می شود یا خیر، پاسخ داد: "من نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم زیرا نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد."

اما اخبار حاکی از آن است که دکتر کریستین فینک در اتریش جراجی لروی سانه را انجام خواهد بود. این پزشک که در دهه های اخیر مداوای بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را بر عهده داشته، رابطه خوبی با گواردیولا ندارد و حتی در دوران حضور او در مونیخ از سوی سرمربی اسپانیایی کنار گذاشته شد.

کریستین فینک که بعد از جدایی گواردیولا به بایرن مونیخ بازگشت، رابطه بسیار خوبی با این باشگاه دارد و این اتفاقات احتمال انتقال لروی سانه به باشگاه آلمانی را افزایش می دهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها