واکنش رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی به زمان قرعه‌کشی لیگ برتر در مشهد

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی نسبت به برگزاری لیگ برتر در مشهد و زمان آن واکنش نشان داد.

واکنش رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی به زمان قرعه‌کشی لیگ برتر در مشهد

احسان اصولی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر نوزدهم که قرار است در شهر مشهد برگزار شود، گفت: همانطور که می‌دانید قرار است قرعه‌کشی لیگ برتر نوزدهم در شهر مشهد مقدس برگزار شود و به همین خاطر ما چند سالن را برای میزبانی از این مراسم نامزد کرده‌ایم و قرار است بررسی‌های فنی برای انتخاب نهایی سالن میزبان صورت گیرد اما در حال حاضر احتمال برگزاری این مراسم در تالار شهر بسیار زیاد است اما همانطور که گفتم فعلا قطعی نیست.

وی ادامه داد: باید مباحث فنی همچون بحث پخش زنده و موارد دیگر برطرف شود که آنها را هم بررسی می‌کنیم. با این همه چند سالن دیگر مدنظر ما قرار دارند اما منتظر زمان قطعی قرعه‌کشی هستیم و به احتمال زیاد امروز این مسئله اعلام خواهد شد. ما هم تلاش می‌کنیم تا یک محل مناسب را برای برگزاری این مراسم تهیه کنیم تا انشاالله یک قرعه کشی خوب برای لیگ برتر انجام شود.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی درباره اینکه زمان برگزاری قرعه‌کشی قطعی شده یا اینکه فعلا رسانه‌ای نمی‌شود، خاطرنشان کرد: یکسری پیشنهادها را ما ارائه کردیم اما در نهایت تصمیم‌گیرنده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند و ما در این بین مطیع و تابع نظر آنها خواهیم بود اما آنطور که شنیده‌ایم تا امروز این مسئله در پی جلسات متعدد قطعی خواهد شد و قطعا از طریق رسانه‌ها زمان برگزاری قرعه کشی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اصولی درباره اینکه با توجه به قرعه کشی لیگ برتر در شهر مشهد برنامه‌های خاصی هم تدارک دیده شده یا نه، تصریح کرد: به هر حال قرعه کشی لیگ برتر در کنار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) می‌تواند تجربه خوبی برای فوتبال ما باشد و در همین زمینه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و امیدوارم که برکات معنوی این مسئله شامل فوتبال ما شود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها