امروز و فردا؛ دو بازی دوستانه پدیده در تهران

تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در راستای آماده سازی اش برای فصل جدید دو بازی تدارکاتی را در دو روز متوالی در تهران در نظر گرفته است.

امروز و فردا؛ دو بازی دوستانه پدیده در تهران

تیم فوتبال پدیده شهرخودرو که با یحیی گل محمدی نسبتا زود کارش را برای آماده سازی لیگ برتر آغاز کرد قرار است دو بازی تدارکاتی در تهران برابر یک تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی برگزار کند. شاگردان یحیی امروز و از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای شهرقدس با تیم پیکان بازی خواهند کرد.

پیکان در روزهای اخیر بازی های تدارکاتی با تیم های لیگ برتری از جمله پرسپولیس برگزار کرده و می تواند محک خوبی برای گل محمدی و یارانش باشد. حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی که دو سال و نیم هدایت تیم پیکان را به عهده داشت امروز یکی از چهره های ویژه این بازی خواهد بود. او بعد از چند ماه دوری این بار به عنوان مربی تیم رقیب پا به شهرقدس می گذارد.

اما پدیده شهرخودرو بلافاصله بعد از این بازی و فردا یکشنبه در ورزشگاه راه آهن تهران یک مسابقه تدارکاتی دیگر برگزار می کند. آن ها به مصاف تیم فوتبال دسته اولی بادران می روند که هدایت آن را فرهاد کاظمی مربی قدیمی و سرشناس به عهده دارد. بادران یکی از تیم های لیگ یکی است که در تعطیلات پیش فصل بازی های تدارکاتی جدی با حریفان لیگ برتری چون سپاهان، استقلال ، نساجی برگزار کرده و بازی با پدیده می تواند محک جدی برای هر دو تیم باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها