گواردیولا روز به روز بهتر و جادویی‌تر شده

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ می‌گوید مربی سابقش گواردیولا به مرور زمان بهتر و بهتر شده و حالا به یک مربی جادویی تبدیل شده است.

گواردیولا روز به روز بهتر و جادویی‌تر شده

تیاگو آلکانتارا، ستاره ملی‌پوش اسپانیایی بایرن مونیخ که سابقه کار زیر نظر پپ گواردیولا را در دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ دارد با تحسین از پپ می‌گوید او به مرور زمان بهتر و بهتر شده و این روزها به یک مربی جادویی تبدیل شده است. تیاگو همچنین می‌گوید گواردیولا حالا در منچسترسیتی که فرصت کار با بازیکنان بهتری را دارد خود را بهتر از همیشه نشان می‌دهد.

تیاگو ابتدا در زمان حضور در بارسلونا، بازی کردن زیر نظر گواردیولا را تجربه کرد و سپس زمانی که در سال 2013 به بایرن مونیخ منتقل شد نیز در این تیم آلمانی زیر نظر پپ به بازی مشغول شد.

ستاره اسپانیایی بایرن درباره مربی سابقش گفت:" من همیشه گفته‌ام کار کردن یک مربی فوتبال مثل فوتبالیست‌ها است. وقتی شما بازیکنی را در یک تیم بزرگ استفاده می‌کنید او بهتر و بهتر می‌شود و کاری می‌کند سایر هم‌تیمی‌هایش هم در کنار او بازیکنان بهتری شوند. گواردیولا هم به مرور زمان باتجربه‌تر، تاکتیکی‌تر و جادویی‌تر شده است".

تیاگو اولین بار زمانی با گواردیولا آشنا شد که در آکادمی مشهور لاماسیای بارسلونا عضویت داشت. تیاگو در این باره گفت:" زمانی که من در لاماسیا بودم گواردیولا تیم زیر 16سال بارسا را تمرین می‌داد. او به من و هم‌تیمی‌هایم یاد می‌داد که چطور باید در موقعیت‌های مختلف بازی کنیم و اجرای تاکتیک‌ها به چه صورت است. شور و شوق نسبت به فوتبال و احساس تعهد نسبت به این ورزش مهمترین چیزی است که گواردیولا به من آموخته است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها