پرس: برای همیشه دلتنگ رونالدو خواهیم بود

رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم تقدیر مارکا از رونالدو به ستایش از این بازیکن پرتغالی پرداخت و او را بهترین بازیکن جهان دانست.

پرس: برای همیشه دلتنگ رونالدو خواهیم بود

روزنامه معتبر مارکا بیشتر از دو دهه است که جایزه مخصوص به خود را به بهترین ورزشکاران در سطح جهان اهدا می‌کند و جایزه امسال مارکا به کریستیانو رونالدو رسید تا او هم به جمع اساطیر نشریه مارکا اضافه شود. در مراسم تقدیر از رونالدو توسط مارکا فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم حضور داشت.

پرس بعد از دریافت جایزه رونالدو به ستایش از این بازیکن پرتغالی پرداخت و نشان داد که دلتنگ او شده است. رئیس باشگاه رئال گفت: من از علاقه‌مندان به کریستیانو رونالدو هستم. قطعا او بهترین بازیکن فوتبال جهان است. چگونه می‌توانستم به مراسم تقدیر از او نیایم.

پرس درباره این سوال که آیا رئال مادرید دلتنگ رونالدو است، پاسخ داد: برای همیشه دلتنگ آنچه هستیم که رونالدو با پیراهن رئال انجام داد.

رونالدو ۹ سال پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و توانست افتخارات و عناوین زیادی به دست آورد. او چهار سال قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. این بازیکن پرتغالی توانست با پیراهن رئال، چهار توپ طلا به دست آورد و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم به او اختصاص دارد.

رونالدو تابستان سال قبل بعد از اختلافی که با پرس داشت تصمیم گرفت رئال را ترک کند و راهی یوونتوس شود. او فصل قبل در یووه بازی کرد و در این تیم هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و عنوان بهترین بازیکن فصل رقابت‌های سری A را به دست آورد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها