کوترونه جدایی‌اش از میلان را تایید کرد

کوترونه، ستاره ایتالیایی آث میلان تایید کرد که در حال ترک این باشگاه بوده و قصد دارد به تیم انگلیسی ولوز منتقل شود.

کوترونه جدایی‌اش از میلان را تایید کرد

پاتریک کوترونه، ستاره ایتالیایی و ملی‌پوش آث میلان تایید کرد که بعد از 12 سال حضور در روسونری در حال ترک این باشگاه بوده و قصد دارد به تیم انگلیسی ولوز که در لیگ برتر حضور دارد منتقل شود.

بر اساس گزارش‌ها میلان آماده است تا با امضای قراردادی 20 میلیون پوندی مهاجم ایتالیایی ملی‌پوش خود کوترونه را به ولوز بفروشد. کوترونه دیروز اعلام کرد آماده است سن‌سیرو را ترک کرده و راهی ولوز شود.

کوترونه در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" خواندن پیامهای زیادی که هواداران برایم می‌فرستادند من را واقعا احساساتی می‌کند. این نشان می‌دهد که در این سالها در میلان کارم را درست انجام داده‌ام".

ستاره ایتالیایی آث میلان در ادامه گفت:" ناراحت هستم؟ خب، خودتان که دیده‌اید. حرف بیشتری برای گفتن ندارم. من همیشه آماده و پر از روحیه و انرژی هستم. برای هواداران میلان و هم‌تیمی‌هایم در روسونری بهترین آرزوها را دارم. ترک میلان روی من هم تاثیر خواهد گذاشت ولی زندگی این است و بعضی تصمیم‌ها هست که باید گرفته شود".

کوترونه در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" قصد دارم در تیم جدیدم هم با تمام قوا تلاش کنم. من علاوه بر اینکه قصد دارم در ولوز جا افتاده و عملکرد خوبی داشته باشم، از اینکه قرار است به این باشگاه ملحق شوم هیجان‌زده هم هستم. این برای من چالش بزرگی است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها