سیمئونه: عالی بودیم ولی این نتیجه را بزرگ نمی‌کنیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که تیمش دیشب در آمریکا رئال مادرید را با شکستی سنگین مواجه کرد سعی کرد این پیروزی بزرگ را تا حدودی کم‌اهمیت جلوه دهد.

سیمئونه: عالی بودیم ولی این نتیجه را بزرگ نمی‌کنیم

اتلتیکو مادرید در ادامه رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ طوفان به پا کرد و در جریان بازی با رئال مادرید در نیوجرسی موفق شد غول سفید پایتخت اسپانیا را با شکست 7-3 بدرقه کند. بازیکنان روخی بلانکو در استادیوم مت‌لایف نیوجرسی با ارائه نمایشی خارق‌العاده شاگردان زیدان را در کنترل داشتند و یکی از سنگین‌ترین شکست‌های اخیر رئال را بر این تیم همشهری‌شان وارد کردند.

اما دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران سعی کرد کسب چنین نتیجه‌‌ای را تا حدودی کم‌اهمیت جلوه دهد. سیمئونه به خبرنگاران گفت:" من از این بازی نتیجه‌گیری سریع نخواهم کرد و قصد دارم واقعیت این لحظه را بررسی کنم. بازی خوبی بود. بازیکنان من با شور و شوق، انگیزه و اشتیاق بازی کردند. حالا باید منتظر بازی بعدی باشیم تا بازیکنان دیگری را به میدان بفرستیم و بعد هم که برمی‌گردیم تا لالیگا را شروع کنیم".

سیمئونه در ادامه صحبتهایش گفت:" من این بازی را نشان دهنده‌ی تفاوت واقعی قابلیت‌های دو تیم نمی‌دانم".

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما برای این بازی خیلی خوب آماده شده بودیم. با توجه به بررسی‌هایی که از رئال داشتیم به این فکر کردیم که چطور می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم. سعی کردیم موقعیت‌های مناسب را پیدا کنیم و در زدن ضربات آخر هم خیلی دقیق بودیم. این در فوتبال خیلی مهم است".

سیمئونه در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" همیشه برای بهتر شدن جا هست. فارغ از نتیجه، رئال در این بازی به زحمت می‌توانست خود را به دروازه ما نزدیک کند. البته آنها هم فرصتهایی داشتند. اینها مواردی است که باید برای حل آنها کار کنیم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها