حمایت اینیستا از والورده و خوشحالی از جذب دی یانگ

هافبک سابق بارسلونا خرید جوان هلندی این تیم را استثنایی و بسیار خوب توصیف کرد و به حمایت از والورده هم پرداخت.

حمایت اینیستا از والورده و خوشحالی از جذب دی یانگ

آندرس اینیستا یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا و بارسلونا به شمار می آید.
پیکاسوی فوتبال اسپانیا بعد از جدایی از بارسلونا راهی لیگ ژاپن شد.
اینیستا درباره باشگاه سابق خود بارسلونا سخن به میان آورد. او ابتدا درباره جذب دی یانگ گفت: جذب این بازیکن بااستعداد و جوان اتفاقی استثنایی و بسیار خوب برای بارسلونا است. او بازیکن بسیار بااستعدادی است و آینده درخشانی در انتظارش است. بارسلونا بازیکنانی در میانه میدان خود دارد که به دی یانگ کمک خواهند کرد تا در تیم جا بیفتد.
او ادامه داد: بارسلونا فصل قبل عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها یک بازی ناامید کننده در لیگ قهرمانان برابر لیورپول باعث شد تا آنها حذف شوند. تیم به جذب بازیکنان باکیفیت و سرنوشت ساز نیاز دارد. نمی دانم که آیا بازیکنان جدیدی راهی بارسلونا خواهند شد یا نه اما این را می دانم که تیم به زودی همه جام ها را به دست می آورد.
اینیستا درباره احتمال بازگشت نیمار گفت: از نظر من نیمار از بهترین بازیکنان جهان است. اگر او اشتباهی کرده باشد باید باشگاه او را ارج نهد و بارسلونا هم احترام زیادی برای این بازیکن قائل است. بازگشت نیمار بستگی به نظر سرمربی تیم و باشگاه دارد.
او درباره راکیتیچ گفت: نمی دانم آیا راکیتیچ می ماند یا نه. او یکی از بازیکنان کلیدی ما در چند سال اخیر بوده و اطمینان دارم که دوست دارد بماند و به همین خاطر من هم دوست دارم که او قراردادش را تمدید کند.
هافبک سابق بارسلونا به حمایت از والورده هم پرداخت و درباره این مربی گفت: من شخصا دوست دارم که والورده باقی بماند. باشگاه بارسلونا به این مربی اعتماد دارد و می‌خواهند که او دو سال دیگر باقی بماند. باید دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها