جواد زرینچه سرپرست استقلال شد

با حکم امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال، جواد زرینچه به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد.

جواد زرینچه سرپرست استقلال شد

با حکم امیرحسین فتحی، چواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان استقلال شد.

در حکم فتحی برای زرینچه آمده:

برادرارجمند
جناب آقاى جواد زرينچه

نظر به تعهد ، توانمندی ، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهى و ملّى به اين وسيله جنابعالى را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ايران منصوب می كنم.

باتوجه به سياستهاى كلان باشگاه در استفاده از تجارب پيشكسوتان خوشنام و مورد علاقه هواداران در جايگاه هاى مختلف و برنامه ريزى باشگاه در جهت نيل به موفقيت ها ، حضور يك پيشكسوت با سوابق درخشان به منظور هدايت ، نظارت و حمايت از بازيكنان ،كادر فنى و پشتيبانى تيم بعنوان مدير يا سرپرست ضرورى به نظر مي‌رسد.

امروز اداره تيمى متشكل از چند ده ميليون عضو نيازمند رعايت تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه است.

حفظ و رعايت شأن باشگاه و همه اركان آن خصوصاً هواداران ، ايجاد همدلى در ميان تمامى اعضاء ، ايجاد آرامش و دورساختن حاشيه از اطراف تيم ، برقرارى نظم و پياده سازى آيين نامه انضباطى و دستورات باشگاه ، يادآورى به اعضاى تيم در احترام به همه اهالى فوتبال شامل مسئولين ، داوران ، مربيان و بازيكنان تيم حريف ، اهالى رسانه ، خصوصاً هواداران ، تكريم پيشكسوتان ، رعايت اصول حرفه اى و اخلاقى ، تاكيد بر اجراى قوانين داخلي تيم و باشگاه ، رسيدگى به امور ادارى و اجرايى تيم در مسابقات ، تمرينات و اردوها ، نظارت بر عملكرد تيم اعم از فنّى ، پشتيبانى ، تداركاتى و پزشكى ، برقرارى و تعامل و روابط حسنه با نهادهاو سازمانهاى مربوطه در جهت پيشبرد اهداف تيم از جمله وظايف مديريت تيم به شمار مي آيد.

انتظار مي‌رود گزارش عملكرد بخشها و اركان تيم به صورت دوره اى و منظم و مكتوب به اينجانب ارائه شود.

امید است با اتکا به پروردگار متعال و با همکاری و هماهنگی کامل با معاونين و اركان اجرايى باشگاه و کادر فنی تیم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشيد.

در پايان از زحمات و تلاش هاى بى شائبه و دلسوزانه برادر گرانقدرم جناب اقاى اصغر حاجيلو مديريت سابق تيم بزرگسالان در دوران تصدي آن سمت سپاسگزارى مي نمايم.

اميرحسين فتحي
مديرعامل

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها