راموس: می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم

کاپیتان رئال مادرید برنامه ای برای ترک این تیم ندارد.

راموس: می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم

سرخیو راموس در نشست خبری که در برنابئو برگزار شد تاکید کرد قصد ترک رئال مادرید را ندارد و می خواهد در این باشگاه بازنشسته شود. رئیس باشگاه رئال مادرید چند روز پیش اعلام کرد راموس خواهان فسخ قراردادش و پیوستن به یک تیم چینی شده که همین موضوع باعث شد اخباری زیادی در مورد آینده کاپیتان رئال منتشر شود.

راموس به نقل از مارکا گفت:«شایعات زیادی منتشر شدند. من به رئال تعهد دارم و رابطه پدر و پسری با فلورنتینو پرز دارم. برنامه ای برای ترک رئال ندارم و می خواهم اینجا بازنشسته شوم. از چین پیشنهاد دریافت کردم و اگر احساس می کردم رئال مرا نمی خواهد شاید آن را بررسی می کردم اما هدفم این است که تا پایان قراردادم در مادرید بمانم.

احساس می کنم که از نظر جسمانی هنوز می توانم برای چند سال دیگر بازی کنم. اگر هم روزی تصمیم به ترک رئال گرفتم به جایی خواهم رفت که با این تیم روبرو نشوم. شایعاتی درباره من منتشر می شوند که سعی می کنند مرا فردی که تنها به پول فکر می کند نشان دهند. با برگزاری این نشست می خواهم که به این داستان ها در همین ابتدای تابستان پایان دهم. هیچ کس نباید به تعهد و وفاداری من نسبت به رئال مادرید شک کند. هنوز هم مثل گذشته انگیزه و اراده زیادی برای کسب موفقیت با این باشگاه دارم.»

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها