ناصحی: مسئولان خراسانی، حمیداوی را تنها نگذارند

کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: فراهم کردن امکانات و زیرساخت به اندازه ۲۰ امتیاز تیم‌های لیگ برتری را پیش می‌اندازد.

ناصحی: مسئولان خراسانی، حمیداوی را تنها نگذارند

رضا ناصحی در خصوص لیگ هجدهم که در نهایت با کسب رتبه چهارم برای پدیده شهرخودرو به پایان رسید، اظهار کرد: فصل عجیب و خاصی را پشت سر گذاشتیم. امروز که لیگ تمام شده، وقتی خاطرات آن را مرور می‌کنیم، واقعا به این همدلی بی‌سابقه در استان می‌بالیم.

وی افزود: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، فکر می‌‌کنم مهمترین و بهترین تصمیم، انتخاب یحیی گل‌محمدی بود که توانست با هنر و درایتش، تیم را به سمت و سویی هدایت کند که به بهترین شکل ممکن از پس سختی‌ها برآید. اصلی‌ترین فاکتوری که پدیده شهرخودرو را در آستانه آسیایی شدن قرار داد، همدلی و دانش بالای کادرفنی به ویژه یحیی گل‌محمدی بود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم جایگاه فعلی فوتبال خراسان از دست برود. برای فصل آتی هم باید از همان هفته نخست برای برد به میدان برویم و جزو بالانشینان لیگ باقی بمانیم. کسب دوباره جواز حضور در رقابت‌های آسیایی، حداقلی‌ترین هدف ما در لیگ آتی است.

ناصحی خاطرنشان کرد: ابتدای فصل در نخستین بازی، به خاطر مشکلات مالی کلا ۱۲ ۱۳ بازیکن داشتیم، اما بازی پایاپایی مقابل مدافع عنوان قهرمانی به نمایش گذاشتیم و از هفته دوم هم پیروزی‌های متوالی پدیده شهرخودرو آغاز شد. آنچه که این فصل را برای ما متفاوت کرد، اتحاد و روحیه بالای تیمی بود. ما با وجود مشکلات زیادی که در نیم‌فصل نخست داشتیم، فقط و فقط به خوشحالی مردم و رسیدن به هدف فکر می‌کردیم.

کاپیتان پدیده شهرخودرو تصریح کرد: در انتهای نیم‌فصل نخست، با وجود آن همه مشکل از مسائل مالی گرفته تا امکانات سخت‌افزاری با فاصله‌ای ناچیز در رده دوم قرار گرفتیم اما دست از تلاش برنداشتیم. در نیم‌فصل دوم هم اتفاق بی‌سابقه‌ دیگری در فوتبال خراسان رقم خورد و حمیداوی در نقش یک منجی پای کار آمد و خوشبختانه بخش اعظمی از مشکلات حل شد. حمیداوی با حضور به موقع خود زحمت بزرگی برای فوتبال خراسان کشید و با خلوص نیت به حمایت از تیم پدیده شهرخودرو پرداخت.

کاپیتان پدیده شهرخودرو با اشاره به اینکه در نیم‌فصل دوم، کسب یک امتیاز هم از تیم‌ها دشوار است، گفت: در نیم‌فصل دوم تیم‌ها یا برای بقا می‌جنگند یا سهمیه آسیایی و قهرمانی، به همین خاطر کسب حتی یک امتیاز هم سختی‌های خاص خود را دارد. خوشحالم که توانستیم در نیم‌فصل دوم هم با تلاش فراوان و همدلی مثال‌زدنی، به نتایجی درخشان دست یابیم. فراموش نباید بکنیم که امسال با تیم‌های متمولی که در لیگ برتر حضور داشتند، کسب سهمیه به مراتب از سال‌های گذشته سخت‌تر بود. امیدوارم به زودی کسب سهمیه آسیایی ما قطعی شود. برخی تیم‌ها در لیگ برتر امسال، ۶ ۷ برابر پدیده شهرخودرو هزینه کردند، اما این ما بودیم که توانستیم چنین اتفاق بزرگی را در فوتبال خراسان رقم بزنیم.

وی افزود: امسال با نتایج خوبی که گرفتیم، وفاقی بی‌سابقه بین مسئولین شهری و استانی هم رقم خورد. امیدوارم برای سال بعد از همین ابتدا همه کنار ما باشند و حمیداوی را تنها نگذارند. فراموش نکنیم که رقابت‌های آسیایی شوخی‌بردار نیست. باید این موفقیت فعلی استمرار یابد.

ناصحی با اشاره به نقش پررنگ هواداران پدیده شهرخودرو در لیگ هجدهم تاکید کرد: واقعا شرمنده هواداران نازنین شدیم. آنها در سرما و گرما، در مشهد و حتی در برخی از بازی‌های خارج از خانه کنار ما بودند و با تشویق‌های بی‌امان، انرژی مضاعفی به ساق‌های ما تزریق کردند. آنها قهرمان واقعی لیگ هجدهم هستند و از تک‌تک این عزیزان ممنونیم.

ناصحی گفت: اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم و نیازمند در بازی پدیده شهرخودرو و سپاهان، آن همه توپ را مهار نمی‌کرد، امروز نایب‌قهرمان لیگ هجدهم بودیم. به هر حال همینکه توانستیم هواداران را خوشحال کنیم، خدا را شکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هر تیمی که از امکانات سخت‌افزاری خوبی برخوردار باشد، حداقل ۲۰ امتیاز از سایر رقبا پیش می‌افتد. در فصل گذشته بابت زمین تمرین خیلی اذیت شدیم‌. امیدوارم مسئولین شهری و استانی، در خصوص این قبیل کمبودها تصمیم مناسبی اتخاذ کنند و موانع را از پیش روی تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر فوتبال بردارند.

ناصحی در پایان گفت: باید از زحمات تک‌تک عزیزانی که این فصل برای موفقیت پدیده شهرخودرو زحمت کشیدند تشکر کنم. از هواداران تا کادرفنی بادانش و بادرایت‌مان، از فرهاد حمیداوی که به موقع پای کار آمد و جانانه و خالصانه از تیم حمایت کرد، از مجتبی سرآسیایی، جواد وطنخواه و قاضی حیدری که اجازه ندادند در ابتدای فصل تیم از هم بپاشد. از شهردار وقت و فعلی مشهد، از شورای شهر، از مدیرکل ورزش و جوانان، رسانه‌های استان و از تک‌تک بزرگوارانی که در کنار پدیده شهرخودرو حضور داشتند و برای موفقیت این تیم تلاش کردند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها