رونمایی از جدیدترین اطلاعات وب 3 در جهت توسعه زیر ساخت و‌ ظرفیتهای تکنولوژی متاورس

نمایشگاه بین المللی فن اوری و اطلاعات کیتکس در کیش که در تاریخ 19 اردیبهشت ماه تا 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد یکی از همین فرصت های مهم برای شرکت های پویا و فعال در زمینه فناوری و اطلاعات جدید دنیای امروز بود.

رونمایی از جدیدترین اطلاعات وب 3 در جهت توسعه زیر ساخت و‌ ظرفیتهای تکنولوژی متاورس

وتامرس،  مرکز ‌متاورس ایران پس از برگزاری  ‌رویداد آینده در برج میلاد تهران و شرکت در رویداد "انقلاب متاورس " توسط مجموعه ایرانسل و حضور در همایش ملی «متاورس دنیایی دیگر» که توسط کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار شد، اینبار در نمایشگاه بین المللی فن اوری و اطلاعات کیتکس در کیش از جدیدترین اطلاعات وب 3 در جهت توسعه زیر ساخت و‌ظرفیتهای تکنولوژی متاورس رونمایی کرد.

نمایشگاه ها یکی از مهم ترین ابزارها در شناسایی نیاز مشتریان و همینطور محل مناسبی برای معرفی توانمندی های واحد های مختلف تولیدی و دانش بنیان  وخدماتی  به بازار های مختلف هستند.از طرفی برپایی نمایشگاه روز به روز درحال گسترش می باشد چرا که برپایی آن به ویژه در سطوح منطقه ای و  بین المللی موجب پویایی اقتصاد بومی و کمک به توسعه و رونق تولید  و همینطور  حفظ و ارتقاء سطح اشتغال افرینی  می باشد.

8B2A0119

نمایشگاه بین المللی فن اوری و اطلاعات کیتکس در کیش که در تاریخ 19 اردیبهشت ماه تا 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد  یکی از همین فرصت های مهم برای شرکت های پویا و فعال در زمینه فناوری و اطلاعات جدید دنیای امروز بود. در این میان ،شرکت وتامرس ،مرکز متاورس ایران با حضور خود در این نمایشگاه از خدمات خود که شامل ارائه جدیدترین اطلاعات روز متاورس ،ارائه خدمات مشاوره در رابطه با فرصت های سرمایه گزاری (خرید و فروش زمین،خرید و فروش ان اف تی ،ترید ارزهای دیجیتال و...)،ارائه اطلاعات و خدمات خرید و فروش و ساخت  در حوزه ان اف تی،معرفی و ارائه جدیدترین اطلاعات در حوزه بازی های کریپتویی و همینطور ارائه خدمات ویژه در رابطه با اپ استپن و... رونمایی کرد.در حاشیه غرفه مرکز متاورس ایران افراد بازدید کننده ،فرصت تجربه عینک های کوئست 2 را که یکی از بهترین گجت های شرکت متا نیز به شمار میرود داشتند.

بر اساس این گزارش ؛  ابوالحسن  فیروزآبادی_ دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران _ ضمن بازدید از نمایشگاه  کیتکس1401 تاکید کرد که فضای مجازی به دنبال کاهش نقش دولتها و قدرت حاکمیت ملی در چارچوب سرزمینی است و ما اگر بخواهیم این پدیده که در دنیا در حال اتفاق است و شاهد آن هستیم مدیریت کنیم باید برای این اکوسیستمی که در آن شهروندان زیست می کنند و فعالیت اقتصادی، رسانه ای، اجتماعی و شبکه ای دارند و تابع قواعد و قوانین سرزمینی نبوده و از فضای جهانی مجازی تبعیت می کند تعریف مناسبی داشته باشیم.

همچنین دکتر محمد امین آقامیری نیز که با هیات همراه از نمایشگاه بازدید کردند گفت:  نگاه ما امروز به بخش خصوصی نگاه تاکتیکی یا برنامه ای نیست و معتقدیم که بخش خصوصی پیشرو در کار است و دولت اگر بتواند نقش تسهیل گری، حمایتی و برداشت موانع را درست انجام بدهد اتفاق خوبی در کشور رقم می خورد.

8B2A0277

معاون وزارت ICT تاکید کرد: امروز باید به سمت و سویی حرکت کنیم که تمامی فعالیت های ما در بخش های مختلف در بستر فناوری اطلاعات انجام شود و تمامی صنایع از این ظرفیت و فرصت مناسب بهره ببرند.

گفتنی است؛ در حاشیه این نمایشگاه نیز رویداد ۲ آینده با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران عامل مجموعه ها ،شرکتها و سازمانها و کیشوند های محترم توسط وتامرس مرکز متاورس ایران برگزار شد که در این سمینار دکتر افشین فاتح و مهندس رضا رفیعی در خصوص پلت فرمهای متاورس ، ان اف تی، بلاکچین ،دنیای کریپتوکارنسی و فرصتهای بهره وری تکنولوژی سخن گفتند.

امید است با پربایی چنین نمایشگاه هایی در سطح کشور و به وجود آمدن فضاهای رقابتی ،شرکت های تولیدی ، خدماتی و دانش بنیان با کمک دولت بیش از پیش در جهت ارتقاء تکنولوژی و فناوری در سطح کشور گام بردارند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خوب سرکارین هاا
    0

    کلن با هم بلدین یک اکانت یوتیوب درست کنین که حالا دارین وارد متااورس میشین !؟ لوگوی متا هم زدین پششت سرتون !!؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها