تشکیل هیاتی برای نظارت بر پخش و توزیع کاغذ در کشور

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران پیشنهاد کرد هیئت‌های قابل اعتمادی برای نظارت بر پخش و توزیع کاغذ در سطح کشور ایجاد شود.

تشکیل هیاتی برای نظارت بر پخش و توزیع کاغذ در کشور

امیر ابراهیم گلفام معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با محسن جوادی و قادر آشنا، رئیس و قائم‌مقام نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

گلفام در این دیدار گفت: انس با کتاب لذت دیگری دارد. بنده مدتی به دنبال مطالعه پی‌دی‌اف کتاب‌ها بودم اما لذت خواندن کتاب کاغذی چیز دیگری است. نمایشگاه کتاب فقط یک جایگاه برای خرید و فروش کتاب نیست. در این نمایشگاه بهترین زمینه‌ها برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی به وجود آمده است.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای کاغذ طی ماه‌های اخیر گفت: تا جایی که اطلاع دارم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توزیع کاغذ با ارز نیمایی سعی در کاهش قیمت کاغذ داشته و اگر این امر میسر نشده، حتماً مشکلی در شبکه توزیع وجود دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بهتر است اختصاص کاغذ یارانه‌ای از طریق سامانه‌ای متمرکز انجام گیرد تا مسائل به وجود آمده طی ماه‌های اخیر دیگر تکرار نشود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند هیئت‌های قابل اعتمادی به منظور نظارت بر پخش و توزیع کاغذ در سطح کشور ایجاد کند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها