«برنده باش» این هفته روی آنتن نمی رود

در پی حاشیه های پیش آمده برای مسابقه تلویزیونی «برنده باش» مدیر رسانه این برنامه، گفت: برنده باش (پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت) به روی آنتن نمی رود.

«برنده باش» این هفته روی آنتن نمی رود

پس از واکنش یکی از مراجع و بیانات مقام معظم رهبری، امروز ‌صبح رییس سازمان صدا و سیما با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش است.

از صبح امروز ‌زمزمه هایی درباره توقیف برنامه برنده باش به گوش می رسد اما مدیر رسانه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: مسابقه تلویزیونی برنده باش امشب و‌ فردا شب (پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت) روی آنتن نخواهد رفت.

بنا به این گزارش هنوز به صورت رسمی توقیف این برنامه تایید و اطلاع رسانی نشده است.

مسابقه تلویزیونی برنده باش پاییز سال گذشته با شعار ترویج کتابخوانی با اجرای محمدرضا گلزار به روی آنتن شبکه سه سیما رفت و خیلی زود توانست نظر مخاطبان بی شماری را جلب کند.

منبع: ایرنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    قمار بازی بود نه مسابقه خوب شود که قطع شود

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      قطع شود

    • محمدرضا
      0

      جهل نرم ترین بالشی است که زیر سر خود گذاشته و خوابیده اید

    • محمد
      0

      مسابقه ی علمی و ترویج علم هم نبود .سوالات بسیار ناچیز و یا سوالاتی که دانستنش هیچ ارزشی هم ندارد .و اشکال دیگر مجری عزیز خودش جوابها را کمک میکرد ..موافق ادامه پخش نیستم. مساله شرعی را هم باید ازبزرگان دین پرسید واحترام به بزرگان عقیدتی ، حداقل ادب ملی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها