ایفای نقش‌های عجیب و غریب آذرنگ و مدیری

مدیری در ادامه برنامه میزبان دیگر مهمان خود حمید رضا آذرنگ بود و با او درباره اصالتش، مجموعه‌های فعالیت‌های او به گفتگو نشست.

ایفای نقش‌های عجیب و غریب آذرنگ و مدیری

آذرنگ در ابتدای صحبت هایش در پاسخ به سوال مدیری که سال گذشته برای تو چگونه گذشت، بیان کرد: همه سال‌ها شبیه هم هستند، فقط مدیریت آن‌ها تغییر می‌کند و متفاوت است.

این بازیگر سینما و تئاتر با عنوان اینکه بیشترین دغدغه اش، مشکلات جامعه و رویداد‌های پیرامونش هست، بیان کرد: هنر ماندگار در طول تاریخ آن چیزی است که حرف مردم یک سرزمین باشد. من هرگز نمی‌توانم از کنار اتفاقات ناپسند در جامعه بگذرم و حرف مردم را نادیده بگیرم و آن‌ها را شاد کنم.

آذرنگ در ادامه در پاسخ به سوال مدیری گفت: پدرم آبادانی است و من در تهران به دنیا آمدم، اما در اندیمشک بزرگ شدم.

وی به مشکلات مردم جنوب کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش که حیات بخش هستند، جان مردم ما را دارد می‌گیرد و از سرزمین ما هم جنوب همیشه مهجور بوده است، استانی که گرفتاری‌های بسیاری را از این کشور برطرف کرده، خودش درگیر بلایا و گرفتاری هاست.

مدیری در ادامه گفت: برای همین جنوبی بودنت، هست که همیشه کارهایت برای این خطه است و حال و هوای جنگ دارد؟

آذرنگ پاسخ داد: نه! به این دلیل نیست. من هشت سال جنگ را در اندیمشک بودم و آن ایام این شهر، شهری جنگی بود که همه سرباز‌ها و نیرو‌ها در آن رفت و آمد داشتند. در واقع تاثیراتی که آن دوران بر من و هم‌نسلان من گذاشته این اجازه را نمی‌دهد که از چیز دیگری حرف بزنیم.

کارگردان نمایش «خنکای ختم خاطره» در ادامه تولد مهران مدیری که ۱۸ فروردین است را به او تبریک گفت و بیان کرد متولد، ۲ خرداد سال ۵۱ است.

آذرنگ گفت: پیرتر به نظر می‌رسم و این کاملا درست است. در واقع رنج کشیدن هنر نیست، ولی هنر سرزمین رنج هاست، برای همین است که از سن و سال اصلیمان بیشتر دیده می‌شویم.

مدیری درباره بازیگر آذرنگ گفت: او در دبستان نقش حبه انگور را بازی کرد و آنقدر بازی بدی داشت که بیرونش کردند. منم با ته پیاز بازیگری را شروع کردم! بهم گفتند یه پیازی هست که شما ته اون پیازی؛ نمی‌دانم چجوری آن نقش را قبول کردم (خنده)

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها