۱۶ بازیگری که از فیلم‌هایشان متنفر بودند/ تنفر «نیکول کیدمن» از «استرالیا» و «کینت وینسلت» از «تایتانیک»

۱۶ بازیگری که از فیلم‌هایشان متنفر بودند/ تنفر «نیکول کیدمن» از «استرالیا» و «کینت وینسلت» از «تایتانیک»

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، تلگراف در این گزارش نوشته است هر کسی از خرحمالی یک روز بد در دفتر را می‌داند؛ اما خدا را شکر برای ما آدم‌های عادی غیرمشهور معمولاً با رفت‌وآمد و مسافرت خاتمه پیدا می‌کند. اگر شما ستاره هالیوود باشید، با وجود حضور در یک پروژه بد به طور کامل در اثر تکنی‌کالر سوسوکنان و ضبط شده برای همیشه زندگی خواهید کرد. بدتر از آن، حس غریبه‌هایی وجود خواهند داشت که پول می‌دهند تا تلاش‌های شما را نقد کنند. برخی ستارگان توانسته‌اند از آموزش رسانه‌ای احتناب کنند تا در حد کفایت به جهان بگویند آنان واقعاً چه فکری نسبت به آن واخورده ساخته شده دارند و این برخی از بهترین‌هاست.

چانینگ تانوم - جی‌آی جو: خیزش کبرا

اقتباس سینمایی از کمیک محبوب آمریکایی در فروش جهانی شکست خورد و 302 میلیون دلار فروش کرد؛ اما هیچ مقدار پولی نمی‌توانسته تاتوم را متقاعد کند که او اشتباهی در بازی در این فیلم ناموفق داشته است. تاتوم مدعی است او تنها نقشی را پس از ترغیب شدن توسط پارامون پذیرفته است و در ابتدای کار حرفه‌ایش با پارامونت برای سه فیلم قرارداد امضا کرده است. او در یک مصاحبه‌ رادیویی گفته است «من از اون فیلم لعنتی متنفرم. من از اون فیلم حالم بد می‌شه. سناریو به هیچ وجه خوب نبود.»

جورج کلونی - بت‌من و رابین

هنوز پس از 20 سال کلونی به «همیشه بابت بت‌من و رابین عذرخواهی می‌کنم» اشاره می‌کند که فکر می‌کرد به قدری بد بود که تمام اعتبار فیلم را از بین برده بود- تا اینکه توسط کریستوفر نولان چند سال بعد احیا شد. بدترین بخش؟ او خیال می‌کند ایده خوبی در زمانه خود بود: «فکر می‌کردم در آن زمان فیلم قرار است حرکت حرفه‌ای خیلی خوبی باشه. اما، نبود.»

هال بری - زن گربه‌ای

The DC Universe حتی بدتر از هالی بری می‌ترسید، کسی که سه سال پس از کسب موفقیت برای نقش برنده اسکار تاریخیش، تمشک طلایی برای تلاش‌هایش در زن‌گربه‌ای بدبخت به دست آورد. او به خوبی در مراسم جایزه بدترین فیلم‌ها شرکت کرد و از برادران وارنر تشکر کرد.

ماکسول کالفیلد و میشل فایفر - گریس 2

میلیون‌ها هواداری که بدون امید خود را وقف گریس کرده بودند تنها کسانی نبودند که با نومیدی دنباله بی‌زرق و برق فیلم را رها کردند. ستارگان اصلی فیلم، ماکسول کالفیلد و میشل فایفر نیز به شکل مجزا و روشن ابراز نومیدی کردند. در حالی که فایفر در زن‌گربه‌ای احساس پیروزی می‌کرد، نقشی که هال بری آن را خوار شمرد، او اولیویا نیوتون جان نبود، در سال 2007 گفت «از آن فیلم متنفرم و نمی‌توانستم باور کنم چطور این قدر بد بود.»

اما در حالی که فایفر پس از ضربه سخت و کاری برای بازگشت به هالیوود تقلا می‌کرد - برایان دی‌پالما کارگردان صورت زخمی در ابتدا تست گرفتن از او برای فیلم بعدیش را رد می‌کرد - کالفیلد از شهرت گریس 2 تحت فشار بود. «همان ابتدا درس بسیار سختی آموختم. پس از گریس 2، فیلم‌هایی که قول داده بودم هرگز ساخته نشدند. میشل باهوش بود. درست بعد از اینکه با آل پاچینو صورت زخمی رو بازی کرد. نشون داد در تیررس هست، اینکه همه کاره است. من؟ خب، واسه مدنی با شهرتی یک بازیگر آدامس بادی گیر بودم.»

رابرت پاتینسون - افسانه گرگ و میش

در حالی که پاتینسون توجه هواداران نوجوان هری پاتر را پس از بازی در نقش سدریک دیگوری جلب کرد، بخش عمده‌ای در فیلم‌های افسانه گرگ و میش داشت که او را مبدل به ستاره هالیوود کرد.

در نقش ادوارد ومپایر، پاتینسون توجهات و چندین میلیون دلار و دوستی با کریستن استوارت را جلب کرد؛ اما هیچ‌گاه کشته مرده کتاب نشد. او گفته است «زمانی که کتاب رو خوندم به نظر شبیه یه کتابی بود که قرار نبوده چاپ بشه.» او بعدها اعتراف کرد که پایان یافتن مجموعه برای هوادران تنها تلخ و شیرین بود.

کریستوفر پلامر - اشک‌ها و لبخندها (آوای موسیقی)

اشک و لبخندها فیلم محبوب جهانی بود؛ اما پلامر از طرفداران نبود. در 2011 به هالیوود ریپورتر گفت فیلم به او چالش‌برانگیزترین نقش را داد «فکر می‌کنم نقش من در اشک‌ها و لبخندها سخت‌ترین بود؛ چون وحشتناک و احساسی و سانتیمانتال بود. مجبور بودی وحشتناک سخت کار کنی تا سعی کنی و ناچیز شوخ‌طبعی در فیلم القا کنی.»

مت دیمون - اولتیماتوم بورن

اولتیماتوم بورن برنده سه اسکار شد و موفق‌ترین فیلم در گیشه با بازی مت دیمون تاکنون بوده است؛ اما او بازی در سومین قسمت تریلوژی را دوست ندارد. دیمن که فیلمنامه ویل هانتینگ خوب اسکاری را نوشته است آن هم در زمان دانشجویی، با تونی گیلروی و سناریوش رنجیده است.

دیمن به GQ گفته است «تونی را بابت پول پارو کردن و دست داشتن در چیزی که توش دست داشت سرزنش نمی‌کند. فقط غیرقابل خوندن بود. ختم کار حرفه‌ای هست. منظورم اینه می‌تونست این رو بذار تو eBAY و واسه اون آدم بازی تموم می‌شد. فاجعه است. واقعاً خجالت‌آوره. اساساً تلاشی کرد و پولش رو گرفت و رفت.»

بن افلک - دردویل

افلک هم برنده اسکار فیلمنامه ویل هانتینگ خوب هست که در طول سال 2003 فراموش کردنش راحت بود؛ وقتی که برای نامزدی موقت با جنیفر لوپز و حضور در ویدئوی «Jenny From the Block» به شهرت رسید. او همچنین در دردویل فاجعه بازی کرد.

افلک به قدری از فیلم ابرقهرمانی بیزار بود که او برای بازی در نقش بت‌من در بت‌من علیه سوپرمن زک سیندر تحریک می‌شد. در 2016 او اعتراف کرد این تحریم برای گرفتن نقش بود که «می‌خواستم واسه یک بار تو یکی از این فیلم‌ها بازی کند و درست بازی کردم - یه نسخه خوب رو بازی کردم. خیلی از دردویل متنفرم.»

کینت وینسلت - تایتانیک

رومانس عظیم جیمز کامرون، تایتانیک «کیت برای خواندن» را ستاره کرد؛ اما موفیت فیلم چندان به درد وینسلت نخورد، کسی که می‌گوید حتی موسیقی فیلم او را قدری مریض می‌کند. او به MTV در سال 2012 گفت «حس می‌کنم انگار استفراغ می‌کنم وقتی می‌شنومش. نه، نباید این رو بگم. نه، در واقع، واقعاً حس می‌کنم استفراغ می‌کنم. کاش می‌گفتم اوه همه گوش بدن! این آهنگ سلن دیونه! ولی نمی‌گم. فقط مجبورم اونجا بشینم، می‌دونی، با یه نگاه اندر سفیه درونی ظل بزنم.»

متیو گود - سال کبیسه

گود رویکردی پراگماتیک برای فیلم رومانس سال کبیسه اتخاذ کرد. او به تلگراف گفته بود «فقط می‌دونستم آدمای زیادی می‌گن این بدترین فیلم دهه 2010 هست. دلیلی اصلی که نقش رو قبول کردم این بود که می‌تونستم آخر هفته برم خونه. بابت سناریو نبود، بهم اعتماد کن. به من گفته بودن قراره شبیه مرد آرام با موسیقی وان ویلیامز باشه؛ ولی آخرش به موسیقی پاپ تو کل فیلم ختم شد. یه خرده شبیه در جستجوی آزادی. حس می‌کنم گذاشتم سقوط کنم؟ نه. شغل بدی بود؟ بله؛ ولی می‌دونم اوقات خوشی داشتم و پولم رو گرفتم.»

جیمی لی کورتیس - ویروس

تقریباً‌20 سال بعد از اکران فیلم، ویروس موفق شد به اثری کالت بدل شود؛ اما جیمی لی کورتیس نامتقاعد باقی مانده است. او در 2010 به Wenn گفت از ساخت «فیلمی جنسی» پشیمان است و با گفتن «فیلمی به شکل باورنکردنی بد، سر تا پا بد» فیلم را مسخره می‌کند.

«صحنه‌ای هست که من از دست بیگانه فرار می‌کنم و واقعاً زیر پله‌ها قایم می‌شم. از چندتا پله پایین می‌آم و بعدش زیر اونا پا مرغی می‌رم و به هدف می‌رسم و این چیز بزرگ از پله‌ها پایین می‌آد و من قایم شده زیر پله‌ها وحشت می‌کنم! این چیزی هست که می‌تونم باهاش دیوارهای فولادی را باز کنم و زیر پله‌ها قایم بشم! شاید تنها وقتی بود که می‌دونستم فقط بد هست و هیچ چیزی وجود نداره که بتونم انجام بدم.»

مارلون براندو - تازه‌کار

غول هالیوود اندکی درباره کمدی فرانک اوز حرف زد؛ اما آنچه گفت خوب نبود، فیلم را مرخص می‌کرد «نکبت». تازه‌کار اگرچه توسط منتقدان تحویل گرفته شد؛ اما به تکه منحصربه‌فردی بدل شد: معمولاً وقتی بازیگری از فیلم متنفر هست، منتقدان با فیلم موافق می‌شوند.

کاترین هیگل - از کار افتاده

کمدی حاملگی مسخره جاد اپتاو در گیشه و در میان منتقدان پیروز بود؛ اما کاترین هیگل هضم سکسیسم نهایی فیلم را سخت ارزیابی کرد. هیکل که اظهار کرده بود کار کردن با اپتاو «بهترین تجربه فیلمسازی دوران حرفه‌ایش» بوده، با این وجود به ورایتی فیر گفته بود از کار افتاده را قدری جنسی یافته است. «زنان را غرغرو، فاقد شوخ‌طبعی و مقید نشان می‌دهد و مردان را محبوب، مسخر و جذاب. دوران سختی در فیلم داشتم، برخی روزها. نقش یه فاحشه رو بازی می‌کنم؛ برای چی انقده خرمگس معرکه هست؟»

میکی رورک - نمایش مصائب

برای بوکسر سابق، نمایش مصائب، درام با تم سیرک بد شیرجه انتحاری دهه 2010، آخرین در زنجیره انتخاب‌های حرفه‌ای بد رورک بود. رورک که نقش فاتح معتاد به هروئین سابق، عاشق زنی که بال‌های واقعی دارد، گفته سات «وحشتناک. یه فیلم وحشتناک دیگه. ولی می‌دونی تو حرفه تو و تمام فیلم‌هایی که کار می‌کنی، قراره دو جین کار فاجعه هم بسازی.» وقتی به وی گفته می‌شود فیلم قرار هست به شکل محدود اکران شود، او درک می‌کند و جواب می‌دهد «واسه اینه که خیلی خوب نیست.»

نیکول کیدمن - استرالیا

کیدمن که برای فیلم‌های ندیده مشهور است در استرالیا ظاهر شد؛ اما در فیلم پرخرح استرالیای باز لورمن دیده شد و خوشحال نبود. به ایستگاه رادیویی سیدنی گفته بود «نمی‌تونم به فیلم نگاه کنم و به چیزی که از آب دراومده افتخار کنم... فقط واسه من ممکن نیست از لحاظ عاطفی باهاش ارتباط برقرار کنم.»

انتهای پیام.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها