کاروان مهر تئاتر خوزستان در میان مردم سیل زده

کاروان مهر تئاتر خوزستان در میان مردم سیل زده گلستان نمایش اجرا می‌کنند.

کاروان مهر تئاتر خوزستان در میان مردم سیل زده

اجرای نمایش کاروان مهر تیاتر خوزستان در میان مردم سیل زده گلستان آغاز شد.

این گروه نمایشی کتاب هایی را بین کودکان توزیع کردند. همچنین گروه عروسک های غول پیکر نیز برای مردم سیل زده آق قلا اجرای نمایش داشتند.

*آغاز پیش فروش روزهای جدید نمایش «آلفرد »همزکان با زادروز هادی عامل

نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی و ترجمه هومن حسین زاده همزمان با زادروز هادی عامل طراح و کارگردان پیش مدل فروش روزهای جدید خود را آغاز کرد .

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارت اند از پوریا پورسرخ ، نادر فلاح ، مونا کرمی و رابعه اسکویی.

نمایش «آلفرد» نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می رود و پیش فروش آن در سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com آغاز شد .

*بهروز پناهند در نقش «خفاش شب»

نمایش «غلامرضا لبخندی» که قتل‌های زنجیره‌ای خفاش شب در سال ۷۶ می‌پردازد، با کارگردانی کهبد تاراج از 18 فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

تاراج پیش از این نمایش های «قهوه تلخ»، «جوادیه»، «سوگواری قبل از مصیبت»، «ناتمام»، «عبدل میمون لات پا کوتاه» را به صحنه برده است.

نمایش «غلامرضا لبخندی» به قتل‌های زنجیره‌ای غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب در سال ٧٦ پرداخته و در همایش ملی اکبر رادی در سال گذشته نامزد دریافت بهترین نمایشنامه شده بود.

وی درباره مضمون نمایش توضیح داد: نمایش «غلامرضا لبخندی» به قتل‌های سریالی غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب در سال ۷۶ می‌پردازد که ۹ فقره قتل زنجیره‌ای انجام داد و به قصاص محکوم شد،. این نمایش در همایش ملی اکبررادی در سال گذشته نامزد دریافت بهترین نمایشنامه شده بود. «غلامرضا لبخندی» اثری مستند اجتماعی است و من برای نگارش آن تحقیق و پژوهش بسیاری کردم و به سراغ خانواده‌های این قربانیان رفتم.

این کارگردان در پایان درباره گروه بازیگران نمایش بیان کرد: تینو صالحی، بهروز پناهنده، الهام شعبانی، غزاله رشیدی، لبخند بدیعی، رضا بهرامی، حمید ملاحسینی، غزاله جزایری، مسعود انتظاری، سمیه برجی، نجلا نظریان بازیگران نمایش هستند که بهروز پناهنده در نقش خفاش شب بازی می‌کند. امیررضا زمردی تهیه کننده، حمید پورآذر ی طراح صحنه و مشاور کارگردان، ماریا حاجی‌ها طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، الهام شعبانی طراح لباس و امیر قالیچی مدیر روابط عمومی دیگر عوامل این نمایش هستند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها