تنابنده: من هیچ وقت از مهران احمدی دلخور نبوده و نیستم

محسن تنابنده تاکید کرد هیچ‌وقت از مهران احمدی به خاطر قطع همکاری با «پایتخت» دلخور نبوده و نیست که همکاری با این بازیگر در فیلم «قسم» موید این حرف است.

تنابنده: من هیچ وقت از مهران احمدی دلخور نبوده و نیستم

محسن تنابنده، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، درخصوص موج گسترده سینمای کمدی طی سال‌های اخیر گفت: «اساس سینمای ایران هر دو یا سه سال تغییر می‌کند. معمولاً فیلم‌های هنری، آرتیستیک و اندیشمندانه در جشنواره‌ها شرکت می‌کنند و بعد از حضور موفق در جشنواره‌ها اکران می‌شوند.»

وی در همین راستا ادامه داد: «از طرفی سینماداران و برخی دیگر می‌گویند که اینها فیلم‌هایی هستند که تماشاگر ندارد و مردم را سینما زده کرده است. بعد جریان فیلم کمدی شروع به تولید و ساخت می‌کند و به به همین دلیل تمامی سینما را آثار کمدی در بر می‌گیرند.»

کارگردان فیلم «قسم» گفت: «بعد از این جریان و غلبه سینمای کمدی، برخی کارگردانان هنری می‌آیند و در اعتراض به اینکه سینمای کمدی از نظرشان باعث کاهش سطح فرهنگی شده است، شروع به تولید فیلم اجتماعی و هنری می‌کنند. این چرخه همواره در سینمای ایران وجود داشته است و هیچ گریزی از آن نیست.»

وی درباره دلیل فاصله طولانی بین ساخت فیلم اول و دوم خود افزود: «دلیل اینکه فاصله ساخت فیلم اول و دومم کمی زیاد شد این بود که صبر کردم تا شرایط درستی ایجاد شود و قصه خوبی مطرح شود تا آن را بسازم.»

بازیگر سریال پایتخت درباره احتمال فروش موفق «قسم» اظهار کرد: «خدا را شکر فیلم «قسم» با توجه به اینکه جزو آثار مردمی در جشنواره فیلم فجر بود در بخش اکران نیز جزو آثار مخاطب‌پسند خواهد بود.»

منبع: افکار نیوز

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها