واکنش مهراب قاسم‌خانی به صحبت‌های یک روحانی درباره لباس هنرمندان

مهراب قاسم خانی به صحبت‌های یک روحانی درباره لباس‌های هنرمندان در جشنواره فجر واکنش نشان داد.

واکنش مهراب قاسم‌خانی به صحبت‌های یک روحانی درباره لباس هنرمندان

او نوشت:

یه حاج آقایی تشریف آوردن توی یه برنامه تلویزیونی و در مورد جشنواره فجر صحبت کردن ایشون در بخشی از فرمایشاتشون بعد از کلی ابراز تاسف از وضعیت لباس و حجاب اهالی سینما فرمودن که کاری با حجاب ندارن که اتفاقاً بنده هم کاری به این مسائل ندارم مشکل من با بخشی از صحبتهای اون حاج آقای محترمه که فرمودن مردم گرسنه هستن و گوشت ندارن و توی این اوضاع اینها اینطور لباس میپوشن حاج آقا اگه میشه بفرمایید کدوم از اون بازیگران مسئول معیشت مردم هستن و باعث شدن که مردم نتونن گوشت بخورن؟ کدومشون توی برنامه ریزی های اقتصادی و وضعیت موجود سهم داشتن؟ کدومشون تا به حال یک مقام مدیریتی یا قدرت تصمیم گیری داشتن؟ کدومشون دسترسی به منابع قدرت و ثروت داشتن؟ کدومشون اختلاس کردن؟ چرا آدرس غلط میدید به مردم؟ لباسا که هیچ، کل این جشنواره و دستمزد همه این بازیگرا روی هم، اندازه پول تو جیبی ماهیانه یکی از آقازاده های گرامی نمیشه و فقط شیتیل و زیر میزی یکی از همین اختلاس ها از بودجه کل یک سال سینمای ایران بیشتره، اون وقت این بازیگرا رو به خاطر دو دست لباس میذارید جلوی مردم؟ پ ن اول در چنین مراسمی در هر نقطه از جهان، شرکت کننده ها لباس های طراحی شده و گرون قیمت میپوشن چه توی کشوری مثل هند با اون درصد از فقر، چه توی جشنواره های هنری با فیلم هایی که با رویکرد اقتصادی ساخته نشدن پ ن دوم به دلیل عدم اعتقاد به آزادی بیان، کامنت های این پست رو میبندم همینه که هست.

منبع: سرنا نیوز

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چرا ایران اسلامی نسبت به بد حجابی زنان سینمای مجاز خود بی تفاوت است --- بیشتر هنر مندان زن سینما و تآتر ایران علاقه دارند برای دلخوشی بیگانگان فراتر از خانه و کانون گرم همسر داری وشراکت اصیل زندگی بیگانگان را در بهره چینی از زیباییهای خود سهیم سازند و غالبا با تحریک احساسات بحق شریک اصیل خود که می بیند بیگانگان مفت و بی قرار داد در سهم الشراکت او سهیم می شوند ناگزیر به جدایی و تخریب کانون گرم این شراکت که می باید یک عمر به طول انجامد روی می آورد. کجای پدیده ی ناهنجار فوق زیبنده ی نظام اسلامی است؟؟؟!!! سامان دهی شرعی خرد پذیر به حجاب زنان سینما و تآتر مجاز ایران و تربیت نسلهایی از زنان و مردان متدین برای هنر مندی در سینما و تآتر و تلوزیون کشور اسلامی مسئولیت کیست و چرا و برای خوشنودی چه طرفهایی این مسئولیت در سایه ی نظام اسلامی نادیده گرفته می شود؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام.اخوی هنوز بعد از چهل سال این گونه فکر میکنی و این گونه سوال میکنی ادم حیرت میکنه.!!! مگه تو ایران نبودی و نیستی؟؟!!کشور اسلامی!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها