فیلم/ کل کل جالب لاله صبوری و کیومرث پوراحمد به خاطر یک توئیت

برنامه مدیا که در حاشیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با همکاری مجموعه خبر فوری و سرنا خبر با اجرای لاله صبوری تهیه شده است در این قسمت از برنامه با کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم تیغ و ترمه، به گفت و گو پرداخته است.

فیلم/ کل کل جالب لاله صبوری و کیومرث پوراحمد به خاطر یک توئیت

لاله صبوری، پس از تماشای فیلم تیغ و ترمه در توئیتی نوشت: ‏فيلم تيغ و ترمه ى اقاى پور احمدو ديدم و دريافتم به نظر ايشون : مرد خوب مرد مرده است....

و سپس از هشتگ‌های

‏⁧ #تيغ_ترمه ⁩

‏⁧ #وقتى_بلد_نيستيم_اقتباس_نكنيم ⁩

‏⁧ #كيومرث_پور_احمد ⁩

‏⁧ #مجبور_نيستيم_فيلم_بسازيم ⁩

در پایین توئیت استفاده کرد.

همین مساله موجب یک جدال لفظی شیرین بین وی و کیومرث پوراحمد شد.

کیومرث پوراحمد در واکنش به توئیت انتقادی لاله صبوری گفت: شما آن کتابی که من تیغ و ترمه را از آن اقتباس کردم نخوانده‌اید، آن کتاب، رمانی ایرانی بود، و تفاوت اساسی فیلم من با آن رمان، این است که دختر قهرمان قصه در کتاب، پس از فهمیدن حقیقت، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد، اما در فیلم من این‌گونه نیست.

وی ادامه داد: من از شخصیت منفعل بدم می‌آید؛ آن دختر باید انتقام بگیرد، در حدی که من می‌پسندم!

وی گفت: شغل من فیلمسازی است، نمی‌توانم بروم کارگر ساختمانی بشوم.

کل کل لاله صبوری با پوراحمد پیرامون ماجرای توئیت جنجالی ادامه یافت، این با پوراحمد به این جمله لاله صبوری انتقاد کرد که چرا نوشته‌اید: مرد خوب مرد مرده است؟

صبوری گفت: پای این حرفم هستم، اکثر کاراکترهای مرد قصه منفی هستند، به عنوان امیر یک کاراکتر منفی است که تاثیری در روند داستان ندارد

پوراحمد پاسخ داد: او در واقع بخشی است از زندگی آینده ترمه است، اتفاقی که در گذشته برای مادر ترمه افتاده است، در زندگی ترمه برعکس آن، پیش آمد کرده است.

این گفت‌وگوی جنجالی و جذاب را به طور کامل در ویدیوی زیر می‌توانید مشاهده نمایید:

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها