"ابوالفضل‌"ی که با شعار مرگ بر شاه معروف شد

"ابوالفضل‌"ی که با شعار مرگ بر شاه معروف شد

ابوالفضل الماسی در محفل «گاهی آسمان» از خاطرات ورود امام(ره) به قم می گوید.

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: ششمین نشست از سلسله نشست های «گاهی آسمان» به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در اسفندماه 57 به قم با حضور و خاطره گویی "ابوالفضل الماسی" برگزار می شود. ابوالفضل الماسی مبارز انقلابی است که مردم قم هنوز شعارهای ماندگار او در دوران انقلاب را به خاطر دارند.

وی به همین دلیل به ابوالفضل مرگ بر شاه معروف شده بود. الماسی پس از پیروزی انقلاب، با شروع جنگ در پشتیبانی خطوط مقدم جبهه فعالیت داشت.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان قم، گفت: محفل گاهی آسمان با محوریت خاطره گویی ابوالفضل الماسی از ایام انقلاب و اتفاقات گذشته در خیابان «چهار مردان»، ساعت 16 یکشنبه 15 اسفندماه در حوزه هنری استان واقع در خیابان صفائیه کوچه 23 برگزار می شود.

غفاری همچنین از پایان مراحل تدوین کتاب خاطرات ابوالفضل عباسی خبر داد و گفت: این کتاب با عنوان «ابوالفضل مرگ بر شاه» توسط علی پور، زمان پیاده سازی و مراحل ویراستاری نهایی را پشت سر میگذارد. این کتاب در 4 فصل «ابوالفضل»، «ابوالفضل مرگ بر شاه»، «میرزا ابوالفضل» و «حاج ابوالفضل» تدوین شده است و امیدواریم که « ابوالفضل مرگ بر شاه» در بهار رونمایی شود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها