تازه ترین خبرها از فصل سوم سریال پرطرفدار «ستایش»

بازیگر سریال ستایش گفت: زمان پخش برعهده شبکه و مسئولین فیلم است، اما از آنجایی که فیلمبرداری ستایش ۳ دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، اگر گروه بخواهد اثر را بلافاصله هم روی آنتن ببرد این سریال به پخش زمستان می‌رسد.

تازه ترین خبرها از فصل سوم سریال پرطرفدار «ستایش»

فرهاد جم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیوندرخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر تنها مشغول بازی در سریال "ستایش ۳" هستم و فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن‌ها بازی دارم هنوز به پایان نرسیده است.

وی در همین راستا ادامه داد: به احتمال فراوان بخش فیلمبرداری نقش من در ستایش ۳ بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا دو هفته دیگر به طول خواهد انجامید.

بازیگر سریال همسران درباره کیفیت این سری از سریال ستایش تاکید کرد: واقعیت امر هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و اینکه بگویم به طور قطع مردم ستایش را دوست خواهند داشت چندان درست نیست، اما در هر صورت با توجه به فیلمنامه و تجربه این مدت جلو دوربین رفتن برای من لذت بخش بوده و از نظر خودم این سریال از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی درباره زمان پخش سریال ستایش ۳ اذعان کرد: زمان پخش برعهده شبکه و مسئولین فیلم است، اما از آنجایی که فیلمبرداری ستایش ۳ دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، اگر گروه بخواهد اثر را بلافاصله هم روی آنتن ببرد این سریال به پخش زمستان می‌رسد.

جم درباره سایر پیشنهادات بازیگری خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی جسته و گریخته می‌شود، اما آن طور نبوده که من بخواهم در آن‌ها بازی کنم. یکی از دلایل اصلی من برای دوری از سینما هم همین است. هیچ نخواسته و نمی‌خواهم به هر قیمتی و با هر نقشی راهی سینما شوم و در آن بازی کنم.

منبع: میزان

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها