طرح جذابی برای ساخت سریال پیشنهاد نشده است/ فعلا پخش اچ دی نداریم

مدیر کانال آی فیلم ۲ بیان کرد که هنوز طرحی که مخاطب خارج از کشور را جلب کند ارایه نشده است.

طرح جذابی برای ساخت سریال پیشنهاد نشده است/ فعلا پخش اچ دی نداریم

ناصر حجازی فر مدیر آی فیلم ۲ درباره رویکرد تولید سریال در این شبکه گفت: تولید سریال در مجموعه آی فیلم متمرکز است و اگر قرار باشد آی فیلم ۲ هم سریالی بسازد باید طرح آن پیشنهاد شود تا در بخش فیلم و سریال مجموعه آی فیلم بررسی شود و هنوز طرحی که بتواند نظر مخاطب خارج از کشور را جلب کند ارائه نشده است.

وی درباره میزان مخاطبان این شبکه بیان کرد: از وضعیت میزان مخاطب راضی هستیم ولی مردم در نهایت باید نظر بدهند. متاسفانه چندی پیش فرکانس شبکه قطع شد و اتفاقا از واکنش های مردم فهمیدیم که مردم این شبکه را دنبال می کنند و حتی از ولایت های مختلف افغانستان پیگیر این مشکل بودند.

حجازی فر افزود: دلیل قطعی فرکانس این بود که قرار بود کیفیت ارتقا یابد اما موجب قطعی شده بود و الان فرکانس هر ۲ شبکه در دسترس است.

مدیر شبکه آی فیلم ۲ درباره پخش سریال های تامینی در این شبکه بیان کرد: به تازگی پخش فصل اول سریال «ستایش» به پایان رسیده است و در حال پخش سری دوم این مجموعه هستیم. همچنین سریال های«در جستجوی آرامش» و «تاوان» هم قرار است به زودی از این شبکه پخش شوند.

حجازی فر درباره ساعت پخش برنامه ها در این شبکه اظهار کرد: مدت پخش این کانال ۲۴ ساعته است که مثل کانال‌های عربی و انگلیسی شبکه، ۶ ساعت پخش اصلی و سه بار تکرار خواهد داشت.

مدیر آی فیلم ۲ در پایان درباره کیفیت پخش این شبکه گفت: ما امکان اچ دی پخش کردن را داریم اما به دلیل ضعیف بودن پهنای ماهواره ای، ظرفیت کنونی پخش ما اس دی است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها