شبکه سحر میزبان اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق

شبکه سحر میزبان اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق

شبکه سحر امروز (اول اسفند ماه) میزبان رییس و اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، این دیدار به منظور امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق و شبکه جهانی سحر برگزار شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه، مشارکت و همکاری رسانه‌ای فیمابین اتاق مشترک بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و عراق از یک طرف و شبکه جهانی سحر از طرف دیگر است.

موضوع این تفاهم‌نامه ارائه خدمات تبلیغاتی و رسانه‌ای به شرکت‌های عضو اتاق ایران و عراق در قالب‌های پخش آگهی تبلیغاتی - تجاری شرکت‌های عضو اتاق، مشارکت مالی و حمایت از برنامه با معرفی حامی شبکه به بینندگان برنامه‌های شبکه سحر، حمایت مالی برنامه‌های ترکیبی و مشارکت در ساخت و پخش برنامه‌های ترکیبی پیشنهادی هر یک از طرفین خواهد بود.

همچنین حمایت از کارآفرینان و کسانی که با خلاقیت و نوآوری به توسعه روابط اقتصادی فیمابین کمک و کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند و دعوت از کارگزاران و صاحبان صنعت و سرمایه در برنامه‌های پر مخاطب اجتماعی از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه در نظر گرفته شده است.

در این نشست که در شبکه سحر برگزار شد، دکتر یحیی آل اسحاق رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، مهدی کرمی پورمقدم دبیرکل و احمد خورشیدی مشاور رسانه‌ای اتاق مشترک ایران و عراق و علیرضا سلیمانی زاده مدیر شبکه جهانی سحر در این جلسه حضور داشتند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها