انتشار ۲ رمان ترجمه برای نوجوانان

ترجمه رمان‌ «ملکه تِرا» نوشته برام استوکر از مجموعه «کلاسیک‌های خواندنی» به همراه «نوری زیر دریاچه» (اسکارلت و ایوی» به تازگی برای نوجوانان منتشر شده است.

انتشار ۲ رمان ترجمه برای نوجوانان

کتاب «ملکه تِرا» نوشته برام استوکر با ترجمه محمدرضا ملکی در ۴۴۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۷هزار تومان در نشر پیدایش منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: بعد از دراکولا، کتاب حاضر شاید زیباترین اثر برام استوکر در ژانر وحشت عاشقانه باشد.

مارگارت تری لاونی در بدو تولد، مادرش را از دست داد و از همان هنگام دور از پدرش زندگی کرد و بزرگ شد. او به تازگی نزد پدر ثروتمندش برگشته و با او زندگی می‌کند. هنور مدت زیادی از اقامت مارگارت در خانه مجلل پدرش نگذشته که اتفاقاتی عجیب و غریب رخ ‌می‌دهد. اتفاقاتی که توجیه علمی ندارد. در همین اثنا ماجرای عاشقانه‌ای نیز شروع می‌شود که گویی با برنامه‌ها و نیات یک ملکه مصری (ترا) که هزاران سال پیش می‌زیسته و حالا بدن مومیایی‌شده‌اش یکی از صدها عتیقه موجود در خانه است، بی‌ارتباط نیست.

انتشار ۲ رمان ترجمه برای نوجوانان

همچنین کتاب «نوری زیر دریاچه» (اسکارلت و آیوی) نوشته سوفی کلورلی با ترجمه شهره نوصالحی در ۳۰۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ و بهای ۲۵هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: سرگردان در جنگل گل‌آلود، در میان جمجمه‌های حیوانات، داسان پررمز و رازی آغاز می‌شود.

تابستان است و بعد از اتفاقات تکان‌دهنده ترم قبل، خانم نایت خبر خوشی برای دخترها دارد: سفری دلپذیر به کنار دریاچه و اقامت در هتل قدیمی سایه کاج.

اما هتلی قدیمی و دریاچه رازهای بسیاری دارند؛ شب وقتی که زنگ‌های کلیسا به صدا در می‌آید و نورهای مرموزی عمق دریاچه را روشن می‌کند، حادثه‌های مرموزی مهمان‌های هتل را نگران می‌کند، به نظر می‌رسد خطری جدی در کمین دخترهاست.

انتشار ۲ رمان ترجمه برای نوجوانان

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها