10 جلد کتاب دفاع مقدسی در گیلان رونمایی شد

10 جلد کتاب دفاع مقدسی در گیلان رونمایی شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 21 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان رونمایی شده است افزود:براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این آمار به 25 جلد کتاب خواهد رسید.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان،رسول جلایی در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری هفتمین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس گیلان به ریاست استاندار اظهار کرد:شورای هماهنگی دفاع مقدس در گیلان متشکل از کمیته های هفت گانه است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات توسط هر کدام از کمیته‌های هفتگانه اظهار کرد:جلسات کمیته‌ها نباید از الویت‌هایی که شورای هماهنگی دفاع مقدس مشخص کرده است ،دور شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به رونمایی 10 جلد کتاب در این نشست گفت:این کتاب‌ها شامل مجموعه چهار جلدی مقاله‌های همایش ملی ادبیات پایداری، «ماه پشت خاکریز»، «مهم‌تر از مهمات» خاطرات طنز رزمندگان گیلان، «سپیدخوانی واژه‌های خاموشی» کتاب «سنگر نیایش» مناجات‌نامه شهدای گیلان،«مجاهدت‌های خاموش» خاطرات رزمندگان گیلان و «قاصدک‌های خوش‌خبر» مجموعه شعر نوجوان است.

جلایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 21 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان رونمایی شده است،افزود:براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این آمار به 25 جلد کتاب خواهد رسید.

وی یادآور شد:تاکنون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان 51 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسانده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با ذکر نیایشی از شهید گیلانی که در کتاب «سنگر نیایش» آمده است، خاطرنشان کرد:در مناجات این شهید گیلانی با خدا می‌خوانیم «خداوندا اگر تیری که از سلاح من به سمت نیروی دشمن رها می‌شود، و آن نیروی دشمن قابل هدایت است و امید می‌رود در آینده خوب شود، از تو می‌خواهم آن تیر به دشمن نخورد».

جلایی با بیان اینکه نیایش این شهید اوج تفکر بالایی انسانی را بیان می دارد،گفت:کتاب سنگر نیایش مناجات‌نامه شهدای گیلان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:در حاشیه این نشست نمایشگاه عکس از زندگانی والدین شهدا بخصوص برگزار شد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها