سلبریتی هایی که اکسیر دائم الجوانی خورده اند+عکس

بازیگران بسیاری هستند که سن و سال بالایی دارند و در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی بازی کردند بعضی از این بازیگرها که از دهه ۹۰ مشهور شدند مثل این که قصد ندارند از 20 سالگی عبور کنند.

سلبریتی هایی که اکسیر دائم الجوانی خورده اند+عکس

جنیفر لوپز

به نظر می رسد جنیفر لوپز در ۱۵ سال اخیر هیچ تغییری نکرده و در سن ۴۸ سالگی هم به اندازه ۳۰ سالگیش زیبا و جذاب است. جنیفر هر روز یوگا و مدیتیشن انجام میدهد، در برنامه غذاییش غذاهای چرب و سرخ شده، کافئین و نوشیدنی های الکلی جایی ندارد. او سبک زندگی سالمی داشته ورزش میکند، سیگار نمیکشد و در روز ۱۱ ساعت میخوابد.
جرد لتو

هیچکس نمیتواند حدس بزند که این جوان خوش تیپ با چشم های آبی الان ۴۶ ساله است. جرد لتو گیاهخوار بوده و به گفته خودش گیاهخواری باعث می شود همیشه جوان بماند.


گوئن استفانی

آهنگ معروف Don't Speak که توسط گوئن استفانی خوانده شده الان ۲۳ ساله است اما گوئن از آن زمان تا حالا هیچ تغییری نکرده است سبک زندگی سالم، غذاهای ارگانیک و ورزش گوئن را همیشه جوان نگه داشته به علاوه همیشه با ضد آفتاب از پوستش در مقابل آفتاب محافظت میکند.

هلی بری

بسیاری از افراد دوست دارند پوست و اندام زیبای هلی بری را داشته باشند. باور کردنی نیست که هلی بری الان ۵۱ ساله است. بعد از این که متوجه شد بیماری دیابت دارد برنامه غذاییش را با دقت بیشتری مدیریت کرد. هلی ۳ بار در هفته ورزش میکنه.

منبع: بهداشت نیوز

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها