ستاره بسکتبال سریال مستند می‌سازد

«لبرون جِیمز» ستاره بسکتبال جهان سریال سه قسمتی مستند با عنوان «خفه شو و دریبل بزن» را تولید می‌کند.

ستاره بسکتبال سریال مستند می‌سازد

دیوید نِوینز رئیس شبکه شوتایم اعلام کرد «لبرون جِیمز» سریال سه قسمتی مستند با عنوان «خفه شو و دریبل بزن» را تولید می‌کند.

این مجموعه درباره نپذیرفتن دعوت کاخ سفید از سوی اعضای تیم «گلدن استِیت وارییِرز» پس از فینال ان‌بی‌اِی ۲۰۱۸ است. این سریال مستند همچنین در مورد تاریخچه مدرن NBA و بازیکنان آن و آغاز کار با ادغام ABA و NBA امروزی در سال ۱۹۷۶ است.

لیگ بسکتبال خیلی زود باعث بالندگی ورزشکاران و رشد برندهای آنها شد و به بازیکنانی قدرتمند در مسابقات و همچنین در بخش تجارت و مد بدل شده و از بازی فراتر رفته و به نمادهای بزرگ فرهنگی تبدیل شدند.

اکران اولیه این سریال مستند در ماه اکتبر آغاز خواهد شد. سریال مستند «خفه‌شو و دریبل بزن» محصولی از شرکت سرگرمی اسپرینگ هیل و کمپانی فیلم‌های مستند ورزشی شوتایم است.

«لبرون جِیمز»، «ریچ پل»، «مارتین دزموند رو»، «کریس یوت‌ویلِر» و «داتاری ترنر» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و «گاتام چاپرا» نیز کارگردانی آن را برعهده دارد.

شوتایم همچنین یک سریال مستند چهار قسمتی از الکس گیبنی با عنوان «دشمنان: رئیس‌جمهور، عدالت و اف‌بی‌آی» سفارش داده است که در آن نگاه عمیقی به تاریخچه طولانی کشمکش بین روسای جمهوری آمریکا با اف‌بی‌آی دارد. این مستند در تاریخ ۱۸ نوامبر(۲۷ آبان) اکران خواهد شد.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها