روایت‌هایی از رشد جنین در مجموعه «نی‌نی‌ها»

روایت‌هایی از رشد جنین در مجموعه «نی‌نی‌ها»

فروزنده خداجو از نگارش دو رمان در دو ژانر متفاوت و مجموعه‌ای هفت‌جلدی با عنون «نی‌نی‌ها»‌ خبر داد.

به گزارش ایسنا، این نویسنده گفت این روزها مشغول نوشتن دو رمان مختلف در دو ژانر متفاوت است و کار نگارش هر دو آن‌ها را به نیمه رسانده است.

رمان کودکانه‌ای با شخصیت گربه‌ای ملوس و در فضای فانتزی با عنوان احتمالی «من، پسر و خوشبختی» یا «من یک گربه‌ام» یکی از این رمان‌هاست.

رمان دیگری این نویسنده فعلا «من پلاتیپوس خوشبختم» نام دارد و ویژه نوجوانان در فضایی رئال و اجتماعی نوشته و حوادث آن با حضور دختری نوجوان دنبال می‌شود.

همچنین قرار است مجموعه‌ای هفت‌جلدی با عنون «نی‌نی‌ها»‌ به قلم خداجو در انتشارات مدرسه راهی بازار شود. «نی‌نی‌ها» ماجرای رشد جنین را در شکم مادر از قول جنین نقل می‌کند. این مجموعه هفت‌جلدی با هفت قصه در قالب کتاب‌های مجزایی که قرار است مثل بند ناف در دل هفت جلد اول جای گیرند، راهی بازار خواهند شد.

«داستان‌های الفبا» یکی دیگر از تازه‌نوشته‌های این نویسنده است. این اثر به صورت مجموعه قصه‌هایی در همکاری با جمعی از نویسندگان کودک همچون محمدرضا شمس، لاله جعفری، شکوه قاسم‌نیا، مجید راستی، مهری ماهوتی و .. خلق شده است. «قصه‌های الفبا» که حاصل تجربه مشترک جمعی از نویسندگان است و تالیف آن قریب به یک سال زمان برده و قهرمانان آن از حروف الفبا تشکیل می‌شوند، توسط انتشارات ذکر راهی بازار خواهد شد.

«بهترین‌جای دنیا» (انتشارات پیدایش) در کنار «آش خانم غوله» «گنجشک نان خواست» و «ماهی سفره عید» (انتشارات شکوفه امیرکبیر) از آثار تازه منتشرشده خداجو هستند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها