هنرمندان شاهد و ایثارگر در روز 22 بهمن آثار خود را به نمایش می‌گذارند

هنرمندان شاهد و ایثارگر در روز 22 بهمن آثار خود را به نمایش می‌گذارند

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کارگاه نقاشی هنرمندان شاهد و ایثارگر همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیست و دو بهمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی بیات اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در ایام دهه مبارک فجر، هنرمندان شاهد و ایثارگر با تولید و خلق آثار هنری جلوه خاصی را به غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌بخشند.
وی ادامه داد: دهه مبارک فجر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور این امکان را فراهم کرده تا همه فعالان و دوست‌داران به ویژه آنهایی که در عرصه های فرهنگی و هنری فعالیت دارند بتوانند بهترین آثار و تولیداتشان را در این نمایشگاه برای عموم مردم به نمایش بگذارند از این روی آثار هنری در حال ارائه هنرمندان شاهد و ایثارگر با موضوعات ایثار و شهادت و مفاهیم والای آن با تکنیک اکرولیک زینت‌بخش غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است؛ به همین منظور حدود 7 هنرمند شاهد و ایثارگر در روز 22 بهمن در غرفه نمایشگاه بنیاد شهید و ایثارگران با به تصویر کشیدن مفاهیم ایثار و شهادت به خلق اثر می‌پردازند.
وی افزود: یک اثر هنری که بر اساس مفهوم ایثار و شهادت خلق می شود علاوه بر تاثیری که بر مخاطبان می‌گذارد بر خود هنرمند هم تاثیر شگرفی خواهد داشت.
غزفه بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با مراسم راهپیمایی 22 بهمن روبه روی وزارت کار برپا می‌شود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها