سیروس همتی: شباهتی به نقش‌هایم ندارم

بازیگر سریال «دلدادگان» گفت: این سریال در دو برهه مختلف زمانی اتفاق می‌افتد و من و مهدی صبائی تنها بازیگرانی بودیم که در هر دو برهه نقش‌های جوانی خودمان را بازی کردیم.

سیروس همتی: شباهتی به نقش‌هایم ندارم

«سیروس همتی» بازیگر سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در این سریال نقشی را با سه گریم متفاوت بازی می‌کنم و از همان ابتدا به‌خاطر همین این نقش را قبول کردم.وی ادامه داد: این سریال در دو برهه مختلف زمانی اتفاق می‌افتد و در آن هر شخصیتی توسط دو بازیگر در زمان گذشته و حال ایفا می‌شود و من و مهدی صبائی تنها بازیگرانی بودیم که در هر دو برهه نقش‌ه‌ای جوانی خودمان را بازی کردیم.

این بازیگر در ادامه بیان داشت: من و صبائی مثل یک زنجیر این سی سال را به همدیگر وصل کردیم و 10 ماه در خدمت پروژه بودیم.همتی با اشاره به گریم سنگینی که برای حضور در این سریال داشته است، گفت: گریمی که در فاز پایانی سریال داشتم، با احتساب پاک کردنش نزدیک به 6 ساعت و نیم طول می‌کشید و تا به‌حال چنین تجربه‌ای حتی در تئاتر نداشتم.

همتی در خصوص کاراکتر «سید» بیان کرد: ویژگی مهم این نقش این است که با خودم مغایرت داشت. او شخصیتی آرام و از جنس طمانینه و حرکت‌های آرامش‌دهنده دارد و من اینطور نیستم.

بازیگر سریال «ماتادور» در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: هنوز که سریال پخش نشده و نمی‌توانم درباره نتیجه کار نظر قطعی بدهم و فقط دوستانی که در باکس مونتاژ بودند این سریال را دیدند. اما مطمئنم که از آن دسته سریال‌هایی است که کیفیت بالایی دارد و در جذب مخاطب موفق خواهد بود.وی با بیان طولانی‌ بودن برخی سریال‌ها نیز گفت: سریال‌های طولانی معضلی دارند و آن هم این است که باید مراقب باشیم که روزمره نشود و نگذاریم که این زمان طولانی، برای سریال و بازیگر شرایط را طوری رقم بزند که حس کنند دارند کاری اداری انجام می‌دهند.

منبع: برترین ها

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها