پریسا برازنده «افسانه صلح» را نوشت

پریسا برازنده «افسانه صلح» را نوشت

پریسا برازنده پس از نگارش کتاب «افسانه صلح» کار تصویرسازی آن را به حسن عامه‌کن واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، «افسانه صلح» داستانی‌ است که با استفاده از نمادها و نشانه‌ها پیش می‌رود و به گفته نویسنده، قرار است توسط دو ناشر که با یکدیگر در ارتباط هستند، راهی بازار شود.

مخاطب این کتاب کودکان گروه سنی «ج» و «د» کودکان دوره پایان دبستان و نوجوانان راهنمایی هستند.

برازنده که از نویسندگان مجموعه چندجلدی «مشاهیر ایران» است، از تاخیر در چاپ این مجموعه خبر داد. مجموعه هفت‌جلدی «مشاهیر ایران»، که به قلم جمعی از نویسندگان نوشته شده و قرار بود زیر نظر منوچهر اکبرلو راهی بازار شود، هنوز منتشر نشده است.

در هر جلد از این مجموعه ۱۰ نفر از مشاهیر ایران در حوزه‌های مختلف به نوجوانان معرفی شده‌اند. عالمان دین و اخلاق، دانشمندان، شاعران، هنرمندان، داستان‌نویسان، سرداران دفاع مقدس و مصلحان اجتماعی سرفصل‌های این مجموعه هفت‌جلدی هستند.

محسن هجری، احسان مجیدی، محمدرضا مرزوقی، مریم اکبرلو و حمزه ابراهیم‌زاده از دیگر نویسندگان این مجموعه هستند که قرار بود زیر نظر منوچهر اکبرلو توسط انتشارات سروش راهی بازار شود که هنوز این امر محقق نشده است.

مجموعه «افسانه‌های آذربایجان»‌ این نویسنده و مترجم نیز که دربرگیرنده ۱۵ افسانه در تم‌های مختلف است و قرار بود زیر عنوان «افسانه‌ها و قصه‌های ملل» توسط انتشارات پنجره منتشر شود، هنوز منتشر نشده است. این اثر در سال ۹۲ به چاپ سپرده شده است.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها