«مکان» یک زنگ خطر برای بحران ناهنجاری‌های اجتماعی

«مکان» یک زنگ خطر برای بحران ناهنجاری‌های اجتماعی

سید مهدی احمدپناه گفت: فیلم «مکان» اعلام زنگ‌خطری برای بحران ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان است.

به گزارش ایسنا،این کارگردان که فیلمش در بخش «هنر و تجربه» جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمده با مثبت دانستن ارزیابی‌ها در مورد فیلم گفت:"مسئله‌ای که باعث شد، این فیلم را در فرمی نزدیک به فرم مستند به تصویر بکشم دغدغه بحران بزهکاری‌های شهری برای جوانان بود.

وی با اشاره به موضوع فیلم ادامه داد: برای مدیریت کردن اوقات فراغت جوانان برنامه‌ای وجود ندارد و در مقابل با وجود ممنوعیت‌های قانونی امکان انجام خلاف برای جوانان در هر زمینه‌ای کاملا فراهم است. این فیلم با انگیزه اعلام زنگ خطر در این حوزه به رشته تحریر در آمده و علت وجود پلان‌های طولانی در فیلم نمایش چنین وضعیتی در میان جوانان است. وقتی در جامعه‌ای معضل اسیدپاشی وجود دارد و عده‌ای دیگر با استفاده از اعمالی مشابه و با آب از این پدیده کثیف برای تفریح کردن استفاده می‌کنند، بی‌گمان وضعیت از شرایط عادی خارج است.

احمدپناه درپایان تاکید کرد: به هر حال امیدوارم در چند اکران باقی مانده فرصت بیشتری برای دیده شدن این فیلم و دیگر فیلم‌های بخش هنر و تجربه که به نظر می‌رسد، امسال در هیاهوی دیگر بخش‌های جشنواره گم شده‌اند فراهم شود.

فیلم «مکان» به تهیه‌کنندگی امیر شهاب رضویان در روزهای شنبه 16 بهمن ساعت 19در پردیس سینمایی چارسو، دوشنبه 18 بهمن ساعت 18 در پردیس سینمایی کوروش و سه شنبه 19 بهمن ماه ساعت 16 در خانه هنرمندان ایران اکران خواهد داشت.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها