ملایی: ابتکار به حمایت معنوی از فیلم‌مان اکتفا کرد

ملایی: ابتکار به حمایت معنوی از فیلم‌مان اکتفا کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، نشست خبری فیلم سینمایی«کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی (چهارشنبه13بهمن‌ماه) در کاخ سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

محمد اکبری طراح صحنه فیلم«کوپال» در این نشست گفت: پروژه کوپال در اسفند 93 کلید خورد کم کم جلو رفتیم تا به خرداد 95 رسیدیم و کار جدیت بیشتر پیدا کرد. بعد هم در آبان 94 فیلم برداری را آغاز کردیم.

کاظم ملایی کارگردان این فیلم بیان کرد: تجربه فیلم دیدن در برج میلاد خیلی سخت است چرا که کسانی فیلم را مشاهده می‌کنند که رحم و مروت نمی‌کنند. سه ماه قبل از فیلمبرداری برای این فیلم دکوپاژ مشخصی داشتم و تقریباً بخشی نبود که در روند تولید به فیلم اضافه کنیم. در فیلم کوپال حدود 33 دوربین داشتیم که بخش اعظم آن دوربینهای مداربسته بودند.

وی ادامه داد: برای این فیلم بازیگری با فیزیک لوون در ذهنم نبود ولی وقتی لوون قبول کرد که در این نقش بازی کند من فیلمنامه را تغییر دادم و به سمت این بردم که کوپال لاغر بود است و وقتی که پسرش فوت کرده به این فیزیک در آمده است. خانم ابتکار با مطالعه فیلمنامه ما از ما حمایت معنوی داشتند و این حمایت به هیچ عنوان مادی نشد.

پوریا رحیمی سام بازیگر این فیلم اظهار کرد: من در این سالهایی که بازی کردم با افراد بسیاری کار کردم. من برای بازی در چنین فیلمهایی، برنامه ریزی دارم و به آینده حرفه‌ای خود فکر می‌کنم. کار کردن کنار کاظم ملایی برای من بسیار جذاب و کار کردن در کنار گروه کوپال بسیار برایم لذت بخش بود. بهای فیلمهایی مانند کوپال بهای بسیار سنگینی است. امیدوارم که این فیلم آنگونه که حقش است مورد توجه قرار بگیرد.

لووان هفتوان بازیگر نقش اصلی فیلم کوپال نیز گفت: من برای نقش هایم تصمیم نمی‌گیرم، فیلمها فیلمنامه ای دارند و طبق آن فیلمنامه جلو می‌روند. بسیار کار سنگینی است در یک اثری بازی کنید که در آن تک نقش هستید. من شخصاً علاقه‌مند هستیم که بازیگر مکمل باشم تا این که نقش اصلی بازی کنم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها