فیلم جلیلوند روی پرده سینماهای ایتالیا‌ و‌ استرالیا

"بدون تاریخ ، بدون امضا" بهترین فیلم جشنواره بروکسل شد

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند و احسان علیخانی برنده بهترین فیلم از جشنواره بروکسل در بلژیک شد.

"بدون تاریخ ، بدون امضا" بهترین فیلم جشنواره بروکسل شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» اختتامیه این جشنواره شامگاه ۹ تیر برگزار شد و بیستمین جایزه جهانی خود را دریافت کرد.
این فیلم که شانس اول سینمای ایران برای حضور در اسکار محسوب می شود ، تابستان سال گذشته تور حضورهای جهانی خود را از فستیوال معتبر ونیز آغاز کرد و در این رخداد مهم سینمایی توانست جوایز بهترین بازیگری نقش اصلی مرد را برای نوید محمدزاده و جایزه بهترین کارگردانی را برای وحید جلیلوند از جشنواره ونیز به دست آورد، بعد از موفقیت های جشنواره‌ای این روزها در بسیاری از شهرهای ایتالیا و‌استرالیا به نمایش عمومی درآمده است.

روزنامه ریپابلیکا که یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین روزنامه‌های ایتالیا،در گزارشی که منتشر کرده است خبر داده که این فیلم در حال حاضر ۳ هفته می شود که در ۳۲ سالن روی پرده آمده و به گفته منتقد سینمایی این روزنامه، جدیدترین ساخته وحید جلیلوند در این مدت توانسته رضایت مردم و منتقدان را به دست آورد.
ریپابلیکا در گزارشی که از فیلم بدون تاریخ بدون امضا به چاپ رسانده، داستان جذاب و عمیق، بازی های درخشان بازیگران و به خصوص نوید محمدزاده و امیر آقایی و نیز کارگردانی را واجد بالاترین استانداردهای سینمایی ارزیابی کرده و تماشای این فیلم را برای هر آن کس که به سینما علاقمند است، توصیه کرده است.
همچنین این فیلم از تاریخ ۷ تیر به صورت گسترده در سینماهای منتخب استرالیا در حال اکران است.
مدیر موسسه پخش این فیلم در استرالیا ضمن اعلام این خبر از استقبال قابل توجه فیلم مردم استرالیا از اولين اکران این فیلم در جشنواره فیلم سیدنی (از تاریخ ۱۶تا ۲۷ خرداد) و نیز روزهای نخست اکران عمومی خبر داد.
از عوامل فیلم میتوان به سرمایه‌گذاران: حامد عنقا - نازنین اسکندری تهیه‌کنندگان: علی جلیلوند، احسان علیخانی، مدیر رسانه و تبلیغات : امیرحسین بزرگ‌زادگان، روابط عمومی : امیر کرابی اشاره کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها