کارتون خواب‌های بهبود یافته در برج میلاد+فیلم

کارتون خواب‌های بهبود یافته در برج میلاد+فیلم

پخش مستند «آوانتاژ» در برج میلاد با حضور تعداد زیادی از کارتن خواب‌های سابق شهر و عهد و پیمان جمعی آن‌ها همراه شد.

به گزارش ایسنا سیزدهم بهمن ماه در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر، مستند «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت در برج میلاد برای اهالی رسانه و متتقد به نمایش درآمد و جمعی از کارتن‌خواب‌هایی که در فیلم زندگی‌شان روایت شده بود هم در سالن حضور داشتند.

این فیلم که در جشنواره حقیقت رونمایی شده بود، در پایان نمایش خود در مرکز همایش های برج میلاد با تشویق‌های طولانی تماشاگران به ویژه آن‌هایی که خود را در فیلم دیده بودند روبرو شد.

همچنین یکی از این افراد در حین پخش تیتراژ با صدای بلندی جملاتی را به نشان عهدی برای زندگی بهتر و سالم و نیز برنگشتن به مسیر قبلی گفت که با تایید و همراهی دیگر دوستانش از آن استقبال شد.
این اتفاق باعث شد محمد کارت درخواست کند صدای تیتراژ فیلم کم شود تا حاضران راحت‌تر صدای دوستشان را بشنوند.
در آخر هم برخی از این افرادی که در مرکز طلوع اسکان دارند و در آخر فیلم نوشته شد که وضعیت ادامه فعالیت آن و استقرار کارتن خواب‌ها فعلا تعلیق است، یا روحیه ای خوب و شاد از ادامه زندگی خود در مسیری درست و نیز امیدواری بر برقرار بودن این مرکز صحبت می‌کنند.

در ذیل لینک تصویری حضور کارتون‌خواب‌های بهبود یافته را که توسط خبرنگار ایسنا تهیه شده است،را می‌بینید.

منبع: ایسنا

10

حجم ویدیو: 18.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Farhad
    0

    سلام خدمت همه دوستان عزیز و دست اندرکاران این انجمن،علی الخصوص مسئولینِ(NA) اول از همه ، نهایت تشکر رو دارم از دوستان عزیز که اینطوری خالصانه و صادقانه دارن خدمتگذاری میکنن.. و جان آدمها رو نجات میدن که بگفته ی دوست عزیزمون بالاتر از این کار دیگه وجود نداره واقعاً.. و براشون سلامتی و موفقیت در زندگی و روند این بهبودی ، از ته دل آرزو میکنم.. و ان شاءالله که خدا کمکشون کنه بیشتر بتونن به همدردها رسیدگی کنن و نجاتشون بدن.. و درآخر از شما دوستان عزیز عاجزانه میخوام که برام دعا کنید تا خدا دست منو تو دست این برادرا بذاره و منو نجات پیدا کنم.. ان شاءالله که خدا عقل سلیمی که بهم داده بود و توسط خودم تخریب کردم رو بهم برگردونه تا بتونم تصمیم درست رو انتخاب کنم و به انجمن NA متصل بشم و به سر جلسات برم.. خدایا خیلی خسته شدم.. طوری که آبروم نره ، دستمو بگیر برم تو جلسات NA شرکت کنم.. خیلیا رو از نزدیک دیدم که بواسطه همین انجمن ، به زندگی عادی برگشتن و کنار زن و بچشون زندگی سالمی رو شروع کردن.. بخدا منم خیلی دوسدارم ترک کنم و بچسبم به زندگی و زن و دخترم... اما افسوس که این مغزم اینقد تخریب شده که با وجود اینکه میبینم و میدونم و یقین دارم که راه نجاتم در کجاست ، اما متاسفانه باز عقلم حکم نمیده که راه درست رو که جلوی پام هست رو انتخاب کنم..!!!! ببینید من چقد بدبخت وحقیرم که باوجود علم به یقین ، باز سردرگم هستم.. عذرمیخوام زیاده گویی کردم ، دلم پره و آتیشه و خیلی خستم از این وضعیت.. التماس دعا..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها