آغاز اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با یادی از شهدای آتش نشان

آغاز اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با یادی از شهدای آتش نشان

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همزمان با آغاز دهه فجر شروع شد.

به گزارش ایسنا، شامگاه دوازدهم بهمن ماه مراسم پایانی جشنواره تئاتر فجر با اجرای احسان کرمی در تالار وحدت برپا شد و جمعی از مدیران و هنرمندان از جمله سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، علی اسدی دبیر جشنواره تئاتر فجر، علی رفیعی، رضا کیانیان، ایرج راد، حسین پاکدل، ناهید مسلمی، شهرام حقیقت دوست، رویا میرعلمی، علیرضا آرا، حمید پورآذری، سیامک احصایی و ... در آن شرکت کرده اند.

شروع این مراسم پس از قرائت قرآن کریم یادی از آتش نشان ان شهید حادثه پلاسکو بود که دکور ویژه ای هم برای آن ها روی سن تالار وحدت آماده شده بود.سپس تصاویری از روزهای پیش ار انقلاب اسلامی و زمان بازگشت امام خمینی (ره)به ایران در 12 بهمن سال 1357 پخش شد.

همان ابتدای مراسم که با بیش از نیم ساعت تاخیر به طور زسمی آغاز شد مجری برنامه اعلام کرد که اختتامیه بسیار طولانی خواهد بود و کنداکتور بیش از 200 دقیقه ای تنظیم شده است و به همین دلیل میکروفونی برای صحبت برگزیده ها قرار داده نشده است.

سعید اسدی دبیر جشنواره در سخنانی کوتاه گفت: این جشنواره به دو مسئله توجه داشت یکی پویش های اجتماعی و دیگری توجه کردن به مسئولیت پذیری در اجتماع که با رویکردهای مختلفی آن را در برنامه های جشنواره اجرا کردیم.

او افزود: در این دو سالی که به عنوان دبیر جشنواره بودم از همه هنرمندان حرفه ای و جوان تشکر میکنم.

یکی از نکات حاشیه ای این مراسم حضور جمعیت زیاد در تالار وحدت است که به دلیل بی نظمی مهمانان در نشستن بر صندلی های شماره دار، عده ای بدون جا مانده‌اند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها