تلویزیون در ماه رمضان حدود 76 درصد مخاطب داشت/ «ماه عسل» پربیننده ترین برنامه

تلویزیون در ماه رمضان حدود 76 درصد مخاطب داشت/ «ماه عسل» پربیننده ترین برنامه

رییس مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما گفت: تلویزیون در ماه رمضان حدود 76/3 درصد مخاطب داشت و بینندگان به طور میانگین 2 ساعت و 27 دقیقه در شبانه روز برنامه ها و سریال ها را تماشا کردند.

طلوعی اظهار کرد: برنامه «ماه عسل» 55/5 درصد بیننده داشت که پربیننده ترین برنامه رمضان 97 بود و بعد از آن «خندوانه» که در مجموع 13 قسمت از آن در ماه رمضان پخش شد 46/2 درصد مخاطب داشت که دومین برنامه پربیننده سیما بود. همچنین 33 درصد از مردم مراسم شب های قدر را از تلویزیون تماشا کردند. 29/3 درصد برنامه های ترتیل خوانی را دیدند و سخنرانی های رمضانی نیز 23/5 درصد مخاطب داشت.

وی با اشاره به دیگر ویژه برنامه های رمضانی بیان کرد: در میان سایر ویژه برنامه ها «جشن رمضان» در شبکه پنج 14/3 درصد و «هزار داستان» حدود 11 درصد مخاطب داشت که 77 و 71 درصد رضایت مخاطبان را هم کسب کردند.

طلوعی در بخشی دیگر درباره سریال های تلویزیونی بیان کرد: پربیننده ترین سریال امسال اثر «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در شبکه سه با حدود 41 درصد بود که 69 درصد از مخاطبان از آن رضایت داشتند. بعد از آن «بچه مهندس» ساخته علی غفاری در شبکه 2 با 32/1 درصد مخاطب بود که حدود 70 درصد رضایت داشتند. سریال «سر دلبران» ساخته محمدحسین لطیفی نیز حدود 27/3 درصد بیننده و حدود 71 درصد رضایت را در برداشت.

منبع: سینماپرس

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها