نخل طلا را چه کسی به خانه می‌برد؟

باید منتظر بمانیم تا پایان مراسم امشب که ساعت ۱۹:۱۵ در سالن گرندلومیر برگزار می‌شود که چه کسی نخل طلا را به خانه می‌برد.

 نخل طلا را چه کسی به خانه می‌برد؟

تا دیروز از میان ۲۱ فیلم بخش مسابقه ۱۹ اثر در سالن بزرگ گرندلومیر روی پرده رفته‌اند و در این میان فیلم «سوزاندن» ششمین ساخته لی‌چانگ‌دونک با ۳.۸ امتیاز از ۵ ستاره منتقدان مجله اسکرین (که هرکدام متعلق به یک نشریه معتبر مثل لس‌آنجلس تایمز، سایت‌اند ساند، لیبراسیون و... هستند) مورد توجه قرار گرفته است.

اما دیگر فیلمی که پیش‌بینی می‌شود با نظر مثبت هیأت داوران مواجه شود «دزد فروشگاه» ساخته کوره ایدا هیروکازو کارگردان ژاپنی است که در نظر منتقدان مجله اسکرین با ۳.۲ امتیاز در دومین رتبه توجه قرار دارد و پس از آن «جنگ سرد» ساخته پاول پاولیکفسکی و «خاکستری ناب‌ترین سفیدی است» کار جیاژانگه قرار دارند که ۲.۹ امتیاز را دارند.

فیلم «همه می‌دانند» آخرین ساخته اصغر فرهادی هم گرچه امتیاز متوسط از منتقدان گرفته ولی احتمال جایزه گرفتن برای او دور نیست. با این حال بسیاری پیش‌بینی می‌کنند خاویر باردم جایزه بازیگری را برای «همه می‌دانند» دریافت کند و البته جعفر پناهی هم پس از سال‌ها دوباره از کن جایزه بگیرد.

با همه اینها باید تا پایان مراسم امشب (که ساعت ۱۹:۱۵ در سالن گرندلومیر برگزار می‌شود) منتظر ماند و دید که چه کسی نخل طلا را به خانه می‌برد.

منبع: ایران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها