«دنیرو» در میان نامزدهای بدترین‌های سال

«دنیرو» در میان نامزدهای بدترین‌های سال

فهرست نامزدهای جوایز تمشک طلایی وبژه بدترین‌های سال سینمای هالیوود در شاخه‌های گوناگون اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، نامزدهای جوایز تمشک طلایی در حالی اعلام شد که در این میان نام فیلم‌ها و ستاره‌های سرشناسی در فهرست بدترین‌های هالیوود در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است و فیلم «زولندر» و «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» به ترتیب با کسب نامزدی در ۹ و ۸ شاخه پیشتاز این رویداد سینمایی هستند.

در بخش بدترین فیلم سال ۲۰۱۶، «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت»، «بابا بزرگ کثیف»، «خدایان مصر»، «آمریکای هیلاری: تاریخ مرموز حزب دموکرات»، «روز استقلال: رستاخیز» و «زولندر ۲» نامزد جایزه تمشک طلایی هستند.

در شاخه بدترین بازیگر مرد سال نیز «رابرت دنیرو» برای بازی در فیلم «پدربزرگ کثیف»، «بن افلکـ» (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت)، «بن استیلر» (ز.لندر ۲)، «جرارد باتلر» (خدایان مصر، سقوط لندن)، «هنری کویل» (بتمن در مقابل سوپرمن:طلوع عدالت) و «دینش دسوزا» (آمریکای هیلاری: تاریخ مرموز حزب دموکرات) نامزد کسب جایزه شناخته شدند.

«نیکلاس کیج»، «جانی دپ»، «ویل فارل»، «جس آیزنبرگ»، «جارد لتو» و «اُون ویلسون» نیز چهره‌های سرشناس نامزد بدترین بازیگر مرد نقش مکمل سال هستند.

در شاخه بدترین بازیگر زن نیز «جولیا رابرتس» (روز مادر)، «مگان فاکس» (لاک پشت‌های نینجای نوجوان)، «نائومی واتس» و «شالین وودلی» (مجموعه‌های واگرا) و «تایلر پری» (یک هالووین مدیایی) به رقابت خواهند پرداخت و در شاخه نقش مکمل نیز «کیت هادسن» و «کریستین ویگ» مهمترین چهره‌ها هستند.

«آلیس در آینه»، «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت»، «پنجاه سایه سیاه»، «روز استقلال: رستاخیز»، «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان» و «زولندر ۲» نیز برای کسب تمشک طلایی بدترین دنباله سینمایی رقابت می‌کنند.

برندگان جوایز تمشک طلایی روز ۲۵ فوریه (۷ اسفند) معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها