بازگشت نادر به صحنه و تمدید چند نمایش

بازگشت نادر به صحنه و تمدید چند نمایش

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، نمایش کمدی «استشمامات» به کارگردانی میثم عبدی و «دستگاه» به کارگردانی آرمین جوان در تماشاخانه پایتخت تمدید شد.

نمایش «استشمامات» پیش از این اجراهای موفقی در مجموعه فرهنگسرای نیاوران و تئاترشهر داشته است و در دور جدید اجراهای خود را تا 20 بهمن ماه ادمه می‌دهد. این نمایش روایت‌گر داستان جشن صدمین سال استقلال کمیلند است. شهردار شهر برای صدمین سال متوالی قرار است انتخاب شود؛ اما در مراسم حاضر نمی‌شود و از طریق ویدئو کنفرانس با مردم حرف می‌زند. خبرنگاری ماجرا را پیگیری می‌کند تا اینکه ماجرا پیچیده‌تر می‌شود...

وحید آقاپور، سینا رازانی، علیرضا مهران، فرزین محدث، نازنین کریمی، منوچهر رمضانی، امید طاهری، ناصر سرلک، در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند. همچنین سید مسعود صمدی و آناشید شهیدی تهیه‌کننده، تماشاخانه پایتخت مجری طرح، مسعود صالحی، سینوره کفاش‌طلب، شیما بهمن گروه کارگردانی، میثم عبدی طراح صحنه، الهام اسکندری طراح لباس، عباس غفاری مدیر روابط عمومی، مهدی آشنا عکاس، ایلیا شمس تبلیغات مجازی، اسماعیل باستانی انتخاب موزیک، الهام حسامی ساخت تیزر دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

نمایش کمدی «استشمامات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی از 20 بهمن‌‌ماه تماشاخانه پایتخت (موسسه کنش معاصر) واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 54٢ به صحنه می‌رود.

اجرای نمایش «دستگاه» نیز تا 10 بهمن ماه تمدید شد. این نمایش هر شب رأس ساعت 20:30 روی صحنه می‌رود و در آن مرتضى اسماعیل کاشى، محمدرضا على اکبرى، الاهه بخشى، جعفر کرمانى ایفای نقش می‌کنند.

برهانی مرند بعد از 15 سال به صحنه بازیگری تئاتر بازمی‌گردد

نادر برهانی مرند و نسیم ادبی در نمایش "ترن" نوشته و کار حمید آذرنگ به ایفای نقش می‌پردازند. نادر برهانی مرند که آخرین‌بار در سال 1380 در نمایش «شبهای آوینیون» به کارگردانی کوروش نریمانی در تئاترشهر به ایفای نقش پرداخته بود، بعد از 15 سال در نمایش "ترن" در مقام بازیگر روی صحنه می‌رود. نادر برهانی مرند آخرین‌بار در نمایش "سردار" در مقام کارگردان با نسیم ادبی همکاری داشته‌است. همچنین فرشاد فزونی هم آهنگسازی نمایش "ترن" را برعهده دارد.

پیش از این حضور خسرو احمدی، وحید آقاپور، سیدعلی صالحی، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع در نمایش "ترن" قطعی شده بود. "ترن" در اواسط بهمن‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. در این نمایش پربازیگر،‌ حمیدرضا آذرنگ علاوه بر نویسندگی،‌ کارگردانی این نمایش را هم برعهده دارد.

اکسیژن به اجرای دوم نرسید

نمایش «اکسیژن» به کارگردانی مهدی ضیاء چمنی شب گذشته با وخامت حال بازیگر زنش به اجرای دوم نرسید. این نمایش یکی از آثار شرکت‌کننده در جشنواره 35 تئاتر فجر است که شب گذشته در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رفت.

اجرای اول این نمایش که مختص داوری بوده بدون مشکلی اجرا شده؛ اما میان دو اجرا بازیگر زن نمایش به دلیل ترشح اسید معده دچار مشکل حاد شده است که پس از 10 دقیقه از طرف گروه اکسیژن با اعلام این خبر و عذرخواهی از حضار اجرا را کنسل می‌کنند. هنوز دبیرخانه جشنواره فجر نسبت به این رویداد واکنشی نشان نداده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها