روزنامهنگار اصولگرا :
پیمان جبلی را حذف کنید، وحدت برقرار میشود
روزنامهنگار اصولگرا در شبکه ایکس پیشنهاد کرد، پیمان جبلی از ریاست سازمان صداوسیما کنار گذاشته شود.
روزنامهنگار اصولگرا در شبکه ایکس پیشنهاد کرد، پیمان جبلی از ریاست سازمان صداوسیما کنار گذاشته شود.
کاملاً درسته. صدا و سیما داره به شدت تفرقه افکنی و سم پاشی علیه دولت انجام میده.
مگه کسی تلویزیون تماشا میکنه 😛😛😛شما غصه وفاق و اتحاد میخوری .
3% تلویزیونی تو کشور هست
هر کی با شما نیست باید حذف بشه زاکانی جبلی جلیلی ... چقدر هم شما طرفدار چند صدایی هستید . نفاق از همه جاتون میباره
سال هاست که صدا و سیما از نیروهای قوی و با سواد و هنرمند واقعی خالی شده ! حیف از اون همه بودجه و انرژی که خرج این نهاد میشه !
👌👌👏👏👏
اگه حذف کنند انوقت چطوری سر مردم رو گرم کنند
صدا وسیما ،اپوزیسیون داخلی شده ،باید حذف شود
اوا هاتف صالحی جیره خوار مشترک قالیباف و اصلاحات از کی تاحالا روزنامه نگار شده؟!!
کسی برخلاف وحدت حرف بزند در زمین دشمن خواهد بود
البته کل صدا و سیما
صدا وسیما نیست یک خونه اختصاصی شده برای یک عده حتی یه برنامه های کودک و رادیو آوا هم رحم نکردند
البته با وحید جلیلی و همه ی دارو دسته شان