خوابی که عقاید یک خانم را منقلب کرد/ ویدئو

حجت‌ الاسلام و المسلمین محسن قرائتی روایتی را از ماجرای دگرگون شدن عقاید یک خانم پس از خواب امام رضا (ع) دیدن تعریف کرد.

خوابی که عقاید یک خانم را منقلب کرد/ ویدئو

حجت‌ الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در یکی از تعاریفش گفت: خانمی که اهل حجاب و مذهب نبود ولی برعکس همسرش مذهبی بود در سفر به مشهد به همسرش گفت که مرا دور و بر حرم نبر و هتلی دور از حرم ببر. تو هرچقدر می خواهی برو حرم امام رضا (ع) و گریه کن ولی من حال حرم را ندارم. من مشهد را برای شهرش می خواهم نه برای حرمش!

سفر آنها در مشهد به همین شکل گذشت و خانم به تفریحات در مشهر پرداخت و همسرش به زیارت حرم امام رضا (ع). تا اینکه روز آخر سفرشان رسید و وقتی خانم گنبد حرم امام رضا را دید گفت: یا امام رضا ما حرم نیامدیم ولی به ما خوش گذشت. در راه برگشت در ماشین خانم خوابش برد و جالب است که خواب امام رضا (ع) را دید که به او گفت: همین که به شما در شهر من خوش گذشت ما راضی هستیم. سریع خانم از خواب پرید و به شوهرش گفت: برگرد برویم حرم و خوابش را تعریف کرد. ببینید روح امام رضا (ع) چقدر بزرگ است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    5

    جناب قرائتی عزیز
    این حرفها ممکنه برای نسل ما که اوسکول بودیم قابل باور باشه ولی برای نسل جدید مانند جوک هست !!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خواه پند گیر خواه ملال،هر کسی باید خودش جواب اعمالش رو در آخرت بده مهم اینه که انسان مومن ماموریت هدایت کردن دیگران رو به نحو احسنت انجام بده تا شرمنده خدا نباشه وگرنه کسی رو به زور بهشت نمیبرن

  • ناشناس
    0

    برای نسل جدید ......... هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها